Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خلیل آباد در مجلس گفت: به دنبال این هستیم که بیمارستان خلیل‌آباد به‌عنوان یک مرکز جراحی‌های کوچک مانند چشم، گوش، حلق و بینی در بین سه شهرستان تقویت و در کنار آن سایر خدمات نیز ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، بهروز بنیادی، ظهر امروز در نشت ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان خلیل‌آباد که با حضور استاندار خراسان رضوی در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: خلیل‌آباد با دارا بودن 5 هزار کیلومترمربع مساحت به‌عنوان یک شهرستان جمع‌وجور مطرح است و می‌توان مدیریت خیلی از کارها را در این شهرستان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم شهرستان خلیل‌آباد همه دارای وحدت و انسجام خاصی هستند و خوشبختانه در مسیرهای توسعه گام‌های خوبی را برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در زمان شهرستان شدن خلیل‌آباد مورد غفلت واقع‌شده، شاخص‌ها و آمارها و اعدادی که به استان اعلام‌شده یا می‌شود خلیل‌آباد را در ردیف شهرستان‌های برخوردار قرار داده است درحالی‌که بسیاری از مردم نیز به مسئله اعتراض دارند.

نماینده مردم خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین ادامه داد: سازمان برنامه‌وبودجه استان نیز شهرستان را جزو نقاط برخوردار بر اساس آمار و ارقام می‌داند و به نظر می‌رسد در این فضای اقتصادی نیز باید توجه ویژه‌ای به شهرستان خلیل‌آباد شود و موردحمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کشاورزان شهرستان خلیل‌آباد در تابستان سال گذشته دچار مشکلات عظیمی به‌واسطه خاموشی‌های چاه موتورها بدون اطلاع‌رسانی بودند، تصریح کرد: فصل برداشت انگور در تیرماه و مردادماه است و اوج زمان نیاز به آخرین آبیاری‌ها است ولی متأسفانه خاموشی‌هایی که صورت گرفت خسارت‌های زیادی را به محصولات کشاورزی وارد کرد
هیچ شخصی نتوانست این خسارت را جبران کند و عملاً جبرانی انجام نشد و نخواهد شد.

وی در ادامه اذعان کرد: اگر امسال قرار به خاموشی چاه موتورها است باید طوری برنامه‌ریزی شود که در شهرستان‌هایی مثل خلیل‌آباد که مهد کشاورزی هستند برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد.

بنیادی با بیان اینکه تمام پتانسیل شهرستان خلیل‌آباد کشاورزی است اگر بتوانیم ارزش‌افزوده محصولات کشاورزی یا میزان تولید در واحد سطح را در خلیل‌آباد افزایش دهیم بسیاری از مسائل اقتصادی نیز برطرف خواهد شد، عنوان کرد: آموزش کشاورزان و حمایت از بخش کشاورزی تأکید بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به عدم وجود شهرک صنعتی در خلیل‌آباد، تشریح کرد: اینکه بخواهد شهرک صنعتی به نام کاشمر، بردسکن و یا خلیل‌آباد باشد در سطح کلان برداشته‌شده است و به‌راحتی می‌توان بخشی از شهرک صنعتی بردسکن حال حاضر را به شهرستان خلیل‌آباد اختصاص داد و نام خلیل‌آباد نیز در آنجا درج شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بیمارستان 32 تخت خوابی خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد راه‌اندازی شده است، ابراز کرد: اقتصاد سلامت نیز برخی از هزینه‌ها را قبول نمی‌کند و به دنبال این هستیم که بیمارستان خلیل‌آباد به‌عنوان یک مرکز جراحی‌های کوچک مانند چشم، گوش، حلق و بینی در بین سه شهرستان تقویت و در کنار آن سایر خدمات نیز ارائه شود.

 

خلیل‌آباد در استقلال برخی ادارات و زیرساخت‌ها مشکل دارد

حجت‌الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار داشت: شهرستان خلیل‌آباد در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نظیر سیاسی، فرهنگی، دینی، مذهبی و... پیشگام و پیش‌قدم بوده است و مردم این شهرستان مردمی فهیم و منسجم هستند که از اتحاد و انسجام قابل قبولی برخوردار هستند.

امام‌جمعه خلیل‌آباد در ادامه خاطرنشان کرد:16 سال است که خلیل‌آباد تبدیل به شهرستان شده ولی مشکلاتی در استقلال برخی ادارات و زیرساخت‌ها دارد که نیازمند مساعدت و همراهی مسئولان استانی و کشوری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در ایام نوروز پنج میلیون مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی داشته‌ایم. 

وی بیان کرد: آمارها نشان می دهد که در تعطیلات نوروز، یک میلیون بستری و ۱۸۰ هزار عمل جراحی انجام شده که ۱۳۰ هزار عمل جراحی اورژانسی و بقیه جراحی غیر اورژانسی بوده است. 

کریمی بیان کرد: در تعطیلات نوروز ۱۰۶۰ بیمارستان فعال و ۱۶۰ هزار تخت نیز فعال بوده است.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در تعطیلات نوروز، ۲۳ هزار متخصص، ۱۰ هزار پزشک عمومیو  همچنین ۴۷۰۰ فوق تخصص در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشغول به فعالیت بوده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • انجام موفقیت جراحی باز در بیمارستان اردکان