Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اشاره به اسناد و مدارک مستند جمع‌آوری شده گفت: ۲۰۰ نقطه یادمان دفاع مقدس در شهرستان بانه شناسایی شد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ رمضان رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه، اظهار داشت: استان کردستان علی‌الخصوص شهرستان بانه از جمله شهرهای درگیر جنگ هشت سال دفاع مقدس بود و به‌دلیل قرار گرفتن در کانون درگیری‌ها آثار و نقاط یادمانی زیادی از جانفشانی‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و مردم این شهرستان به‌جا مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسناد و مدارک مستند جمع‌آوری شده افزود: 200 نقطه یادمان دفاع مقدس در شهرستان بانه شناسایی شده که در صورت تأمین اعتبار علاوه‌بر ساماندهی این نقاط، در صدد چاپ کتابی با مضمون نقش محوری مردم این دیار در قبل و بعد از دفاع مقدس هستیم.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: ما به دنبال فعالیت‌های فرهنگی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کردستان هستیم.

پیکر مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در استان فارس تشییع می‌شودباغ موزه دفاع مقدس ایلام به زودی افتتاح می‌شودجزئیات تشییع 150 شهید دوران دفاع مقدس در تهران و 10 استان دیگر کشور

وی با بیان اینکه دایره‌المعارف دفاع مقدس استان کردستان در حال تدوین است، گفت: این کتاب یک مرجع و سند ملی است که در آن به تمام وقایع و ابعاد دفاع مقدس و وضعیت شهرستان‌ها پرداخته می‌شود.

سرهنگ رسولی و با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای ثبت فداکارهای‌های مردم کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک روز پانزده خرداد سال 63 بانه و 28 دی‌ماه سال 65 سنندج به‌عنوان روز حماسه و ایثار مردم شهر بانه و سنندج در تقویم ملی درج شود.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری ظهر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان در پایان با اشاره به تبعات قاچاق کالا، اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «سال جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 6087536

دیگر خبرها

  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد