Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،آل اسحاق مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان در همایش گرد همی جوانان  و در جمعی از اعضای موئسسات مردم نهاد گفت: تسریع در ساخت خانه‌های جوان و اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی اوقات فراغت برای جوانان در بناب از برنامه‌های مهم معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در بناب هم از اولویت‌های دولت است و عمده‌ترین برنامه ریزی‌های دولت در حوزه جوانان است

وی در ادامه به پتانسیل‌ها و قدم‌های خیران در این شهر صنعتی و دانشگاهی می‌توان از طریق موئسسات مردم نهاد این شهرستان زیر ساخت‌های مهمی برای جوانان وانمود کرد که کلنگ زنی مرکز درمانی و فیزوتراپی با تعهدان خیران بنابی در مدرسه باغچه بان از دیگر فعالیت‌های چشمگیر موئسسه مردم نهاد شهرستان بناب است.

درحاشیه مراسم تجلیل از جوانان شهرستان بناب و کلنگ زنی یک مرکز درمانی و فیزوتراپی با هزینه بیش از سه میلیارد ریال از دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام/ کلنگ زنی مرکز درمانی و فیزوتراپی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش وجوانان کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.
 
عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، در مورد واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه «این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است»، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.
 
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.
 
عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد