Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@23:01:12 GMT

تصادف کامیون با اتوبوس در کاشان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۹۱۴

تصادف کامیون با اتوبوس در کاشان

برخورد یک دستگاه کامیون و اتوبوس از شرکت روان سیر مقصد تهران به اصفهان در محور نطنز به کاشان یکشنبه شب به مرگ راننده اتوبوس و مصدومیت چهار تن دیگر منجر شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه در چهار کیلومتری بعد از سرآسیاب رخ داد که سه واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور راستین افزود: در این سانحه راننده ۵۶ ساله جان باخت و ۶ نفر از سرنشینان این اتوبوس بین شهری شامل چهار مرد ۴۰ تا ۴۸ ساله و دو خانم ۲۹ و ۵۱ ساله نیز دچار مصدومیت از نواحی مختلف بدن شدند.

وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۲۰ پایگاه اورژانس شامل ۱۳ پایگاه جاده‌ای و هفت پایگاه شهری با ۴۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس در کاشان خدمات رسانی می‌کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر

فرماندار شاهرود از تصادف شدید زنجیره‌ای در محور شاهرود-آزادشهر خبرداد. - اخبار استانها -

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود، اظهار داشت: در این سانحه رانندگی 6 خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای اورژانس شاهرود به محل وقوع حادثه خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام سه تیم امدادرسانی شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هلی‌کوپتر آمبولانس به محل وقوع حادثه، نیروهای پایگاه اورژانس "تیل‌آباد" نیز به محل سانحه اعزام شدند.

فرماندار شاهرود با اشاره به امدادرسانی به مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی تصریح کرد: سه بیمار بدحال است حادثه با پرواز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

جلالی اضافه کرد: محل دقیق این سانحه رانندگی، گردنه خوش ییلاق واقع در دو کیلومتری بعد از راهدار خانه خوش ییلاق به سمت شاهرود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات امداد و نجات، تردد در محور شاهرود-آزادشهر از سر گرفته شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان