Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز یکشنبه در حاشیه جلسه تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک های عامل استان مرکزی، در اراک اظهار داشت: تاکنون ۳۷ مورد از واحدهای تولیدی استان در بخش های مختلف کشاورزی و صنعتی بنا به دلایلی از جمله بدهی های بانکی به تملک بانک ها درآمده اند.

وی ادامه داد: بعضی از این واحدها فعال و بعضی هم به دلیل تملک غیر فعال هستند و با توجه به اینکه عمده واحدها سرمایه ثابت خوب دارند و از زیرساخت های مناسب برخوردارند باید برای بازگرداندن آنها به چرخه تولید راه حلی اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: در این راستا جلسه هم اندیشی با مدیران و سرپرست های بانک های عامل استان به منظور ارایه راهکارها برگزار شد تا بازگرداندن واحدهای تولیدی تملک شده به چرخه تولید جزء اولویت ها قرار گیرد.

فرخی افزود: در مرحله دوم باید واحدهای مختلف به طور دقیق شناسایی و برای هریک بر اساس شرایط کاربرگ های مشخصی تهیه شود و از چند روش از قبیل مشوق های درون استانی و اختیارات کارگروه تسهیل برای احیای این واحدها استفاده کرد.

وی اظهار کرد: مقرر شد، شورای هماهنگی بانک های استان به طور تخصصی در ارتباط با ارایه مشوق ها راهکارهایی را ارایه کنند و همکاران حوزه اقتصادی استان بحث آسیب شناسی واحدهای تولیدی تملک شده را انجام دهند.

کد خبر 4649168

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید

به گزارش قدس آنلاین،  ایوب رحیمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با احیای این تعداد واحد صنعتی، ۸۷۸ نفر در هرمزگان مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مشترک برای فعال‌ سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مستمر نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، نبود سرمایه در تامین نقدیندگی را مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان و اظهار کرد: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

رحیمی یادآور شد: واحدهایی که به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ۱۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تاثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت