Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و معاونت بازرسی سپاه ناحیه شاهرود از حوزه ایثار بسطام بازدید و‌ سرکشی نمودند.
در این دیدار که رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام و مسئول بسیج فرهنگیان بسطام نیز حضور داشتند، سرهنگ پاسدار شاکری فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایثار گزارشی از اقدامات یکساله این حوزه در مدارس ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده ناحیه مقاومت در این دیدار با تقدیر از فعالیت های انجام شده و تشکر از همکاری آموزش و پرورش و‌بسیج فرهنگیان در اجرای برنامه های مدارس، بر تعامل و همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش و بسیج تاکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گفت: گروه جهادی ۱۵۰ نفری بسیج سازندگی خراسان شمالی با حضور ۱۰ روزه در شهرستان محروم راز و جرگلان در حال خدمت رسانی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ سردار اسماعیل فرجی امرز در  نشست فعالان بسیج سازندگی خراسان شمالی از حضور گروه جهادی 150 نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند. 

وی افزود: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه‌های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه‌ها بسیار موثر است.

فرمانده سپا استان از وجود 2044 گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی٬ راه  موثر و مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به  پیمانکاری را ندارد و هزینه‌های خدمات را نیز کاهش داده و مقرون به صرفه است.

وی گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین‌آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می‌کنیم  و  در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد. 

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است