Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد درآمد استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب در استان بوشهر شاهد اقدامات خوبی از سوی سازمان امور اقتصادی و دارایی هستیم.

وی با اشاره به تحقق درآمدهای مالیاتی پیش‌بینی شده در استان بوشهر طی سه ماه نخست امسال اضافه کرد: ظرفیت‌های قانونی برای تحقق درآمدهای مالیاتی باید از طریق دستگاه‌های ذیربط شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم مسئولیت پذیری در حوزه تحقق درآمدهای دولت بر اساس برنامه مصوب تصریح کرد: ستاد درآمد استان بوشهر باید برنامه محور بوده و نشست‌ها به صورت مستمر برگزار شود.

وی خواستار جلوگیری از تخلفات در حوزه تحقق درآمدها شد و بیان کرد: باید با تلاش، تدبیر و برنامه‌ریزی روزنه‌های تخلف در فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود.

گراوند خواستار استفاده از تهاتر در حوزه مالیاتی شد و افزود: تهاتر یک ظرفیت برای پرداخت طلبی و بدهی پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در پرداخت بدهی مالیاتی داشته باشند، اضافه کرد: در حوزه فرار مالیاتی باید بررسی‌های لازم صورت گرفته و راهکارهای لازم انجام شود.

استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های مهم دولت را توسعه درآمدهای غیرنفتی دانست و خاطرنشان کرد: دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه کسب درآمدهای غیر نفتی دارد.

کد خبر 4649193

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار بوشهر بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال گذشته
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • تأمین ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه از محل فرار‌های مالیاتی
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار مالیاتی
  • وصول بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی
  • وصل بیش از ۱۱۰ همت از محل فرار ملیاتی