Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:54:29 GMT

فوتبال گیلان در قهقرا!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۷۶۴۴

فوتبال گیلان در قهقرا!

حدود یک ماه و نیم از پایان فصل مسابقات لیگ‌های فوتبال ایران گذشته است و هنوز هیچ خبری مبنی بر سر و سامان گرفتن‌ تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی اعلام نشده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های گیلانی حاضر در لیگ دسته یک فوتبال ایران، یعنی سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در حال حاضر در بدترین شرایط ممکن خود به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌هایی که به معنای واقعی کلمه «بی‌صاحب» هستند.

ملوان هنوز مالک خود را پیدا نکرده است و بعد از پایان یافتن فصل هجدهم لیگ دسته یک، تیم به طور کامل خالی شده است و بازیکنان این تیم یک به یک به تیم‌های دیگر مهاجرت می‌کنند. قوهای انزلی هم‌چنین در خطر کسر امتیازات دیگری هستند. آن‌ها به علت بدهی که از سرمربی اسبق تیم‌شان یعنی دراگان اسکوچیچ دارند، در خطر ۶ امتیاز منفی و حتی سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

از طرفی دیگر، تیم سپیدرود رشت هم وضعیتی مشابه ملوان را دارد. این تیم که بعد از جدایی علی کریمی، با کیومرث بیات و نادر دست‌نشان کار خود را در لیگ برتر پایان برد، سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. کیومرث بیات که بعد از پایان فصل از سمتش استعفا داده بود در سمتش ابقاء شده و با اداره کل وزارت ورزش و جوانان در ارتباط است تا تکلیف نهایی این تیم مشخص شود.

اما مسأله‌ای که حائز اهمیت است در این خلاصه می‌شود که چه کسی باید به داد تیم‌های ملوان و سپیدرود رشت برسد؟ آن چیزی که مشهود است، این است که مسؤولان گیلانی در حال حواله کردن بلاتکلیفی تیم‌های گیلانی هستند. ممکن است در ظاهر گفته شود که مسؤولان استان گیلان در حال پیگیری هستند، شاید به ظاهر گفته شود کسی بی‌خیال نیست، اما هنوز تیم‌های گیلانی که جزو تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران هستند در حالتی کاملاً بلاتکلیف قرار دارند و هیچ آینده‌ای را نمی‌توان برای آن‌ها متصور شد.

مسؤولان استان گیلان باید یک مکانیسم مشخص برای سر و سامان گرفتن تیم‌های گیلانی مشخص کنند. در غیر این صورت همین روند ادامه پیدا خواهد کرد و شاید بدتر از این هم بشود. اگر کسی واقعاً به فکر تیم‌های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی نباشد باید طی ماه‌های آینده شاهد نابودی تیم‌های محبوب گیلانی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ملوان بندرانزلي تیم فوتبال سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان از سپاهان مخفی شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار که در روزهای گذشته در حضور تماشاگران خود به مصاف حریفان رفته بودند، حالا در آستانه بازی حساس با سپاهان پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.

ملوان اعلام کرده که روزهای پنج‌شنبه و جمعه، تماشاگران و خبرنگاران اجازه حضور در تمرین را نخواهند داشت تا بازیکنان و اعضای کادرفنی با تمرکز بیشتر و به دور از رسانه‌ها، کار خود را دنبال کنند.

این دیدار از آن جهت برای ملوان اهمیت مضاعفی دارد که در صورت شکست سپاهان امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه آسیا به‌دست می‌آورد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم داوری بازی ملوان و سپاهان
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه