Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:57:51 GMT

عملیات «تیپ مخصوص» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۷۷۱۴

عملیات «تیپ مخصوص» در تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «تیپ مخصوص» در هفت قسمت 35 دقیقه ای خواهد بود و لوکیشن های این مسابقه سد امیر کبیر ، جنگل کلاردشت و مناطق کویر مرکزی است. ویژگی اصلی این مسابقه بالا بردن اعتماد به نفس مردم است چراکه مردم با دیدن این برنامه با نحوه فعالیت و شرایط کسانی که در این مملکت برای حفاظت و صیانت از آن تلاش می کنند آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خونسردی این کماندوها که چطور با آرامش و تبحر تمام این مراحل را به آسانی پشت سر می گذارند موضوع قابل توجهی است.

تهیه کننده ، کارگردان و طراح این مستند مسابقه مجید بهرامی است و مرصاد آشچیریچ زیرنویس و زبانگردانی جهت پخش از کانال بالکان سحر را عهده دار است.

قسمت اول این برنامه در نخستین ساعات روز دوشنبه 3 تیر ساعت 2:00 به وقت تهران پخش و تکرار آن در همان روز 15:45 به وقت تهران به روی آنتن می رود. 

در پایان رقابت ها ازهرکدام از نفرات و شرکت کنندگان تیم برنده و برگزیده با اهدای «نشان سرباز ملی» تجلیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتماد به نفس بالکان تلویزیون جنگل رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در «آینده بسیار نزدیک» آماده می‌شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد ارتش در حال آماده شدن برای ورود به رفح است و سازمان‌های بشردوستانه با همکاری تعدادی از کشورها در حال برپا کردن چادر هستند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نیز گزارش کرد ارتش رژیم در راستای آمادگی برای عملیات نظامی زمینی در رفح، به طور قابل توجهی در حال گسترش منطقه امن ایجاد شده در نوار غزه است.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، منطقه امن از المواصی تا اردوگاه النصیرات گسترش خواهد یافت و این منطقه می‌تواند حدود یک میلیون آواره را در خود جای دهد و ۵ بیمارستان صحرایی نیز در آنجا ایجاد شده است.

پیشتر «دنیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود رئیس ستاد کل ارتش طرح‌هایی برای ادامه عملیات در جبهه جنوبی نوار غزه را تایید کرده است.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر تهدید به حمله زمینی به شهر رفح در جنوب غزه کرده بود، جایی که بیش از ۱.۵ میلیون نفر در آن پناه گرفته‌اند.

پیرامون فرایند عملیات رژیم صهیونیستی در رفح، مقامات مصری که از برنامه‌های کابینه رژیم صهیونیستی مطلع هستند به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گفتند دو تا سه هفته اول عملیات به تخلیه غیرنظامیان با همکاری آمریکا، مصر و دیگر کشورهای عربی اختصاص خواهد داشت.

قرار است غیرنظامیان به شهر «خان‌یونس‌» در مجاورت رفح و همچنین دیگر مناطق اطراف منتقل شوند. ادعا شده پناهگاه‌هایی که با چادر درست شده‌اند به همراه غذا و تجهیزات پزشکی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد.

بعد از آن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به تدریج وارد شهر رفح شده و «مناطقی که گمان می‌رود سران و نیروهای حماس در آنجا مخفی شده‌اند» را هدف قرار خواهد داد.

رژیم صهیونیستی که تا کنون در تحقق اهداف جنگی خود در غزه ناکام مانده ادعا می‌کند رفح اصلی‌ترین مقر گردان‌های باقی‌مانده حماس در غزه است. تل‌آویو ادعا می‌کند پیروزی در جنگ بدون رفح امکان‌پذیر نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر این معتقد است بسیاری از اسرای باقی‌مانده اسرائیلی که در روز ۷ اکتبر به اسارت گرفته شدند در رفح نگهداری می‌شوند.

مقام‌های مصری به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند انتظار می‌رود حمله به رفح ۶ هفته به طول بینجامد، اگرچه هنوز درباره زمان‌بندی این عملیات ابهام‌های فراوانی وجود دارد.

یک مقام امنیتی صهیونیستی که اشاره‌ای به نام او نشده گفت: ارتش اسرائیل «برنامه عملیاتی بسیار فشرده‌ای خواهد داشت چون شرایط در آنجا بسیار پیچیده است.»

کد خبر 846801 برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل

دیگر خبرها

  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد!