Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانه طراحان انقلاب اسلامی تازه‌ترین موشن گرافیک خود با عنوان «شکارچی شاهین» را درباره سامانه پدافندی سوم خرداد منتشر کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پنجشنبه 30 خرداد 98 بود که خبر سرنگونی پهباد آمریکایی متجاوز گلوبال هاوک توسط سامانه پدافندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کسری از ثانیه به تیتر مهم‌ترین خبر رسانه‌های جهان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انهدام پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک به عنوان جدیدترین،گران‌ترین، سنگین‌وزن‌ترین، دوربردترین، غول‌پیکرترین و پیشرفته‌ترین پهپاد دنیا با موشک زمین به هوای مدافعان امنیت کشور  بر فراز آب‌های سرزمینی ایران و تنگه هرمز، پیام روشن و قاطعی به دولت‌مردان آمریکا داد و آن این که چنانچه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از منافع ملی خود تصمیم به اقدامی بگیرد،  لحظه‌ای در اجرای به موقع و مقتدرانه آن درنگ نخواهد کرد.

اما این اقدام مقتدرانه و افتخارآمیز توسط سامانه پدافندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موسوم به «سوم خرداد» انجام شد. سامانه‌ای که توانایی هدف قرار دادن هواپیماهای جنگنده، بمب‌افکن و موشک‌های کروز را دارد.

این سامانه موشکی برای نخستین بار در اردیبهشت‌ سال 93 در جریان بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی شد. 

خانه طراحان انقلاب اسلامی تازه‌ترین موشن گرافیک خود با عنوان «شکارچی شاهین» را با محور این سامانه پدافندی منتشر کرد. 

 

 

«هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن!»+موشن گرافیکبزرگترین مانع فعالیت عکاسان مطبوعاتی چیست؟«آسوده باش من ملکه هستم» یک حرکت آفندی ارزشمند استافتتاح نمایشگاه سومین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران به روایت عکس

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پهپادهای ایران خانه طراحان انقلاب اسلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران خانه طراحان انقلاب اسلامی پهپادهای ایران خانه طراحان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پدافندهای ضد هوایی ممکن است برای محافظت از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی در هر مکانی استفاده شوند. در این گزارش به مهمترین پدافندهای ضدهوایی کشور پرداخته شده‌است.

سامانه پدافندی سوم خرداد، سامانه‌ای طراحی شده توسط سازمان هوافضای سپاه است که اولین بار در سال ۱۳۹۳ توسط سپاه پاسداران رونمایی شد. طراحی سامانه سوم خرداد به‌طور کلی شباهت خاصی با سامانه پدافنی بوک روسی دارد و این یعنی همه اجزای آن از رادار و موشک گرفته تا سامانه کنترل فرماندهی همگی در یک خودرو تجمیع شده‌اند.

برخورداری از فناوری آرایه فازی در این مورد از مهم ترین سیستم‌های پدافند ایران سبب شده تا سوم خرداد قادر باشد به‌طور همزمان با ۴ هدف درگیر شده و ۸ موشک را به‌سمت آن‌ها هدایت کند. موشک‌های این سامانه نیز از نوع موشک های صیاد ۲ هستند که قادرند اهدافی را در فاصله ۵۰ تا ۷۵ کیلومتری و ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ کیلومتری مورد هدف قرار دهند.

در گزارش زرادخانه پدافند موشکی ایران با پدافندهای ضدهوایی کشور بیشتر آشنا شوید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898219

دیگر خبرها

  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک
  • ببینید | توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران
  • روز جهانی طراح و گرافیک چه روزی است؟ + تاریخچه World Graphics Day
  • نمایی از قدرت توانمندی سامانه‌های پدافندی ایران (فیلم)