Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری جشن ها و برنامه های متعدد به مناسبت دهه کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از یکم تا یازدهم ماه ذی القعده که برابر با ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: هر ساله به مناسبت این ایام پر خیر و برکت، برنامه های متعدد و جشن های مختلفی در کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور از جمله استان قزوین با شعار خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در بحث برنامه های دهه کرامت استفاده از ظرفیت مردم است که لازم است کانون ها که خود نمادی از مشارکت مردم در برنامه های مسجد هستند هرچه بیشتر از ظرفیت مردمی در برگزاری این برنامه ها بهره ببرند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: اجرای برنامه های خلاقانه در این ایام از دیگر نکاتی است که کانون ها باید در برگزاری برنامه های دهه کرامت مورد توجه قرار دهند.

 

وی اعلام کرد: برگزاری جشن ها، آذین بندی و محله آرایی، جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم سیل زده، اجرای طرح تلاوت نور در شب میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، برگزاری ایستگاه های کریمانه و برگزاری مسابقات فرهنگی و برگزاری جشن ویژه دختران آفتاب با هدف آشنایی هرچه بیشتر با سیره و روش زندگی حضرت معصومه (س) از جمله برنامه های پیشنهادی برای ایام دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های مشاوره و حضور در برنامه های کاروان کرامت و استقبال از خادمان حرم رضوی از دیگر برنامه هایی است که لازم است مورد توجه کانون ها قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: دهه کرامت بهترین فرصت برای معرفی سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) است که امیدواریم کانون ها با این رویکرد و همچنین به منظور افزایش شور و نشاط و امیدبخشی در جامعه برنامه های دهه کرامت را برگزار کنند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه استان بوشهر مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی جشن دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب

خواجه یی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره سرود آوای مسجد پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید بهشتی شهر میناب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله گروه‌های سرود کانون‌های شهرستان‌های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان هدف از برگزاری این جشنواره را نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، ارائه دستاورد‌های خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشر‌های مختلف مردم عنوان کرد.
 
خواجه یی گفت: افزود: برترین‌های مراحل شهرستانی و منطقه‌ای در مرحله استانی که ۲۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 ۲۳۷ گروه سرودکانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب