Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:58:47 GMT

۱۰ درصد کل برق استان در ادارات دولتی مصرف می شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۱۸۱

۱۰ درصد کل برق استان در ادارات دولتی مصرف می شود

آهنین پنجه گفت: ۱۰ درصد از کل برق مصرفی استان را ادارات دولتی قم مصرف می کنند و روزانه دستگاه های اداری ۸۲ مگاوات برق مصرفی دارند.

«مهدی آهنین پنجه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات استان قم گفت: این امر به منظور صرفه جویی در مصرف برق انجام شد که پیش بینی ما بر این است تا 60 مگاوات صرفه جویی مصرف برق در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: 10 درصد از کل برق مصرفی استان را ادارات دولتی قم مصرف می کنند و روزانه دستگاه های اداری 82 مگاوات برق مصرفی دارند.

 

وی گفت: با تغییر ساعت کاری ادارات بخش مهمی از نیازهای خانوارهای قمی به برق تامین و سعی خواهیم کرد تا خاموشی ها را در تابستان کاهش دهیم.

 

آهنین پنجه  با اشاره به فعالیت برق منطقه ای تهران به سهم قم از این برق اشاره کرد و گفت: 20 درصد برق کشور در اختیار برق منطقه ای تهران است که استان قم 9 درصد از برق این منطقه را استفاده می کند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پاسخ به این سئوال که آیا خاموشی با برنامه خواهیم داشت گفت: این موضوع در صورتی که قرار بر خاموشی با برنامه در کشور باشد، به استان قم نیز واگذار و برنامه ریزی ها را انجام خواهیم داد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه مناطق سیل زده خطبه نماز جمعه مصرف برق توزیع برق برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است

تین نیوز

سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: طبق قانون توسعه و مدیریت مصرف سوخت باید میزان سفرهای حمل ونقل درون شهری به ۷۵ درصد برسد که در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز است و نسبت به قانونی که پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان مصرف سوخت، بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها و براساس بار است و با توجه به آنکه مقرر شده است ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • خزعلی: گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید