Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:42:11 GMT

استان ایلام میزبان ۸ شهید گمنام می شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۵۰۴

استان ایلام میزبان ۸ شهید گمنام می شود

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان ایلام میزبان ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی بیان داشت: پیکر مطهر این شهدا روز جمعه وارد ایلام و در پنج نقطه از استان تشیع می شوند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام افزود: با توجه به تشییع شهدای عزیز در سطح کشور که روز پنجشنبه انجام می گیرد، مردم استان ایلام نیز روز جمعه استقبال از شهدا را در فرودگاه شهدای ایلام خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: روز جمعه شب نیز مراسم شبی با شهدا در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می شود.

شرف بیانی تصریح کرد: مراسم تشییع در سطح شهر ایلام روز یکشنبه راس ساعت ۹ صبح از میدان میلاد تا میدان دفاع مقدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین شهدای گمنام در سه راه جندالله، شهر میمه، شهر مهر، دانشگاه آزاد اسلامی و نیز خود اداره کل حفظ آثار موزه دفاع مقدس تشییع و تدفین خواهند شد.

وی ادامه داد: این شهدای عزیز در مناطق عملیاتی والفجر ۸ و عملیات رمضان و همچنین عملیات کربلای ۶ به شهادت رسیده اند.

کد خبر 4649268

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد

پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز در استان گلستان تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم تشییع پیکر سرهنگ شهید مدافع وطن محمدمهدی نجاتی‌نیا با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

پیکر شهید نجاتی‌نیا در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.

سردار تقی مهری، معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و نماینده فرماندهی فراجا در این مراسم، گفت: امروز اگر در محل کار یا زندگی خود با آسایش خاطر به فعالیت‌های خود می‌پردازیم این امنیت مرهون مجاهت‌های جوانانی است که به دور از خانواده خود، در مرز‌های کشور به حراست و حفاظت از این آب و خاک می‌پردازند.

وی گفت: امنیت یک امر اتفاقی نیست و در نتیجه تلاش‌های مجاهدانی مثل شهید نجاتی نیا برقرار می‌شود. استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: شهدا الگو و چراغ راهنمای همه ما در زندگی هستند.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این مراسم گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر، بیان کرد: راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و سربازان ولایت جان خود را ناقابل دانسته و برای حفظ جان و مال ناموس وصیت‌نامه‌های خود را نگاشته‌اند.

استاندار گلستان هم در این مراسم، گفت: شهدا راه رسیدن به خدا را به بهترین شکل انتخاب کردند.

علی‌محمد زنگانه تصریح کرد: جایگاه و مقام شهید به قدری والاست که خداوند در بی‌نهایت به آنها نظر می‌کند. شهدا در نزد خدا روزی می‌خورند و برای ما الگو و چراغ راه هدایت هستند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی