Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیخانی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با موضوع واگذاری فضای تبلیغاتی مترو تهران به سازمان زیباسازی شهرداری، اظهار داشت: در دوره قبل شورای شهر مصوبه‌ای به تصویب رسیده بود که براساس آن فضای تبلیغاتی مترو تهران، به سازمان زیباسازی شهرداری واگذار شد.

اخبار اجتماعی-  علیخانی با بیان اینکه این مصوبه در راستای متمرکز شدن فضا‌های تبلیغاتی شهر تهران زیر نظر سازمان زیباسازی شهرداری به تصویب رسیده بود، گفت: باید دید علت اصلی تصویب این مصوبه چه بوده است، شاید در آن زمان مدیریت تبلیغات در متروی تهران به درستی انجام نمی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: همین فضای تبلیغاتی مترو تهران که امروز بر سر آن کشاکش است، سال‌ها در دست شرکت بهره برداری مترو بوده است، اما اینکه چرا مدیران مترو در آن سال‌ها نتوانسته بودند درآمدزایی خوبی از این فضا انجام دهند، جای سوال است.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد در گذشته اشکالاتی در این زمینه تبلیغات در مترو تهران وجود داشته است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در ادامه بیان داشت: با مدیرعامل سازمان زیباسازی صحبت کردم و قرار شد تا کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، جلسه‌ای مشترک با سازمان زیباسازی و شرکت بهره برداری مترو داشته باشد.

علیخانی گفت: در این شرایط بهتر است هر حرف دو طرف را دوباره شنید و نتیجه گیری درخصوص این موضوع را به بعد از شنیدن صحبت‌های طرفین موکول کرد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تاکنون درخواست مکتوبی برای این موضوع به ما نداده است، تصریح کرد: طبیعتا اگر قرار باشد که فضای تبلیغاتی مترو به شرکت بهره برداری باز گردد باید مصوبه قبلی شورای شهر اصلاح شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر مترو شورای شهر مترو علیخانی سازمان زیباسازی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: در همین راستا اولویت شهرداری در حوزه احداث مترو اتصال آن به حرم مطهر است لذا در فاز اول بهره‌برداری از ۶ کیلومتر میانی خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) که این خط را از طریق باب الجواد(ع) به حرم مطهر متصل خواهد کرد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مشهد گفت: این بخش از خط ۳ در میدان شهدا به خط ۲ و در ایستگاه بسیج  به خط یک متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول خط سه درواقع راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری را به حرم مطهر امام رضا (ع) متصل خواهد کرد که این اقدام دسترسی زائران به حرم مطهر را تسهیل می‌کند.

قلندر شریف اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی امیدواریم فاز یک خط سه امسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار مشهد بیان کرد: در بحث اوراق مشارکت انتشار اوراق به مبلغ دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تأییدشده و این موضوع از سوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حال پیگیری است که امیدواریم تا شهریورماه امسال این مبلغ محقق شود. 

دیگر خبرها

  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • اعلام برنامه‌های مترو تهران در شب‌های قدر
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران