Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محمد رضا بیاناتی، رییس سازمان آتش نشانی همدان گفت:طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در مورخ ۲ تیر، ۲۰ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۲۰ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در میدان بیمه، حریق پارکینگ منزل در شهرک مدنی، خارج شدن دود از درز انقطاع ساختمان در شهرک بهشتی، حریق مخروبه در جولان و ۱۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان قائم، شیرسنگی، بلوار ستار ابراهیمی، پشت اتکا ۳ مورد، دانشگاه بوعلی، بلوار الوند ۲ مورد، پردیس، چهارراه عمار، بلوار ارتش، جاده رباط، بلوار ارم، عباس آباد و تپه هگمتانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در پردیس، نجات حیوانات در میدان عمار و ۲ مورد مهار حیوانات در شهید زمانی و دره مرادبیگ توسط آتش نشانان به انجام رسید، گفت: تعداد یک نفر هم در این عملیات‌ها نجات یافت.

بیاناتی افزود: شهروندان ۶۳۳ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۴ مورد منجر به عملیات شده، ۲۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۵۲۹ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

نجات یک نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: تاکنون ١٣٠ عملیات امداد و نجات انجام شد و در این عملیات‌ها به ٦٥٠٠ نفر امدادرسانی شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران