Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:14:23 GMT

حملات‌پهپادی یمن به2فرودگاه‌سعودی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۶۱۱

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات گسترده علیه دو فرودگاه سعودی «جازان» و «ابها» با استفاده از پهپادهای «قاصف k2» خبر داد. ناطقان: «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب در یک نشست خبری گفت که روز یکشنبه عملیات گسترده پهپادی علیه دو فرودگاه سعودی «جازان» و «ابها» صورت گرفت.

وی در ادامه گفت که «عملیات نخست در فرودگاه جازان واقع در جنوب عربستان انجام شد که در آن آشیانه هواپیما و اهداف نظامی مهم و حساس هدف دقیق حملات پهپادی قرار گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود:  «نیروهای یمنی در عملیات دوم خود نیز با استفاده از پهپادهای قاصف k2 به پایگاه‌های نظامی فرودگاه بین‌المللی حمله کردند».

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نظامی یمن، «یحیی سریع» در ادامه تاکید کرد که این عملیات‌ها باعث تعویق پروازها در دو فرودگاه مذکور سعودی شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یادآور شد که حملات پهپادی در پاسخ به جنایت‌های دشمن و محاصره و ادامه حملات آن به ملت یمن انجام گرفته است.

وی تاکید کرد که «این عملیات‌های ارتش یمن و انصارالله ادامه خواهد داشت و اگر تجاوزات ائتلاف سعودی متوقف نشود، دشمنان ما در روزهای آینده حملات شدیدتری را شاهد خواهند».

این چندمین باری است که فرودگاه‌های جازان و ابها طی یک ماه اخیر هدف حملات موشکی و پهپادی یمن قرار می‌گیرند.

یک سازمان بین المللی حقوق بشری که نخواست نامش فاش شود، اخیرا در گزارشی اعلام کرده که ۹۱ هزار نفر در جنگ یمن کشته شدند.

سازمان بین‌المللی تاکید کرد که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان مسئول قتل بیش از هشت هزار غیر نظامی است که آنها را مستقیماً هدف حملات خود قرار داده است.

سازمان حقوق بشری افزود: ۱۲ هزار نفر در سال ۲۰۱۹ کشته شده اند، درحالی این تعداد در سال گذشته ۳۰ هزار نفر بوده است.

یمن از سال ۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) و آغاز حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و امارات، وضع بحرانی و فاجعه آمیزی دارد؛ حملات بی امانی که در جریان آن ده‌ها هزار غیر نظامی کشته و صدها هزار تن دیگر از جمله کودکان زخمی و آواره شده‌اند منبع: فارس برچسب ها: حملات پهپادی ، یمن ، فرودگاه سعودی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حملات پهپادی یمن فرودگاه سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع خبری یکشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق از المیادین، صدای چند انفجار از اطراف پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در فرودگاه خراب الجیر در استان الحسکه شنیده شده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه نظامیان آمریکایی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق با آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، عملیات خود را علیه مواضع نظامیان آمریکایی به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی و مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی آغاز کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند