Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:48:09 GMT

۱۸۰۰ تن سیمان بین سیل زدگان گلستانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۶۸۱

۱۸۰۰ تن سیمان بین سیل زدگان گلستانی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی زمانی نژاد صبح دوشنبه در خصوص روند ساخت و سازها در مناطق سیل زده گلستان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض به واحدهای آسیب دیده از سیل پرداخت شده است.

وی افزود: کار تعمیرات چهار هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی آسیب دیده آغاز و ۷۲ واحد به پایان رسیده است.

زمانی نژاد گفت که به پیمانکاران ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده تأکید شده تا روند ساخت و ساز را تسریع کرده و با بکارگیری همه توان و امکانات حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارشناسان فنی بنیاد مسکن روند بازسازی واحدهای احداثی و تعمیری را نظارت می کنند و تسریع در بازسازی واحدها به هیچ عنوان کیفیت ساخت و سازها را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان همچنین از توزیع هزار و ۸۰۰ تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب برای احداث و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در استان خبر داد و گفت: سیمان واحدهای خسارت دیده به محض عقد قرارداد با بانک ها به صورت رایگان تحویل مالکان می شود.

کد خبر 4649298

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه کاره عصمت، الغدیر، ساختمان مرکز مشکلات یادگیری، مدارس خیری ظفرکش، هُدر و سیلاب در شهرستان سلماس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال  حاضر ۲۵۵ باب مدرسه شامل بر  یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان در حال ساخت است که با تکمیل این تعداد کلاس درس، سرانه فضای آموزشی در استان به ۴ و هشت دهم مترمربع خواهد رسید.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در حال حاضر سرانه فضای آموزشی در استان ۴/۲۲ مترمربع و در کل کشور ۵/۲۲ مترمربع می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری یک مترمربع تفاوت دارد که انشالله رفع خواهد شد.


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری برای توسعه و احداث مدرسه در استان یک هزار ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا پایان امسال بیش از ۵۰۰ کلاس درس از آنها تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: برای تکمیل مدارس در دست احداث استان علاوه بر اعتبارات سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در خواست شده است که در صورت تخصیص آن امسال ساخت یکصد کلاس درس دیگر به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر ۱۰ مدرسه در شهرستان سلماس در دست احداث می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی