Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: تاکنون با پیگیری‌های شرکت غله هزار و ۹۵ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران مازندرانی پرداخت شد.   وی افزود: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۲۱۹ تن کلزا به ارزش ۷۲۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده مطالبات ۶۷۳ میلیارد و ۴۶ میلیون ریالی کلزاکاران مازندران از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.   سید محمد جعفری افزود: تا زمانی که کشاورزان کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.   وی به پرداخت مطالبات گندمکاران استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۲۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال مطالبات کشاورزان این بخش استان پرداخت شد.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم تاکنون بیش از ۲۹ هزار و ۹۵۸ تن گندم به ارزش ۵۲۲ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله‌های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفتند.   جعفری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مطالبات سایر و کلزاکاران و گندمکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.   وی تاکید کرد: کشاورزان در زمان تحویل محصول، معرفی نامه جهاد کشاورزی، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند.   انتهای پیام/آ

پرداخت مطالبات کلزا و گندم مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: ۲۸ مرکز خرید برنج در استان همچنان از شالیکاران استان برنج‌های باقی مانده از سال‌های پیش را خریداری می‌کنند.

خیریان پور با بیان اینکه برای جلوگیری از واردات بی رویه برنج و رکود بازار برنج داخلی به دستور رئیس جمهور، ۴ هزار میلیارد تومان برای خرید برنج از برنجکاران اختصاص پیدا کرد، افزود: بر اساس تفاهم نامه‌ای که پارسال میان استانداری مازندران و انجمن تامین و وارد کنندگان برنج کشور منعقد شد، مقرر شد بخش زیادی از نیاز کشور به برنج با برنج‌های داخلی تامین شود.

او ادامه داد: اجرای خرید توافقی برنج که با قیمت ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان آغاز شده بود هم اینک به قیمت کیلویی ۹۰ هزار تومان از شالیکاران مازندرانی، درحال انجام است.

واردات یک میلیون و ۸۰۰ هزار تنی برنج در سال ۱۴۰۱ که رکود بازار برنج داخلی را بیش از هر زمان دیگری تشدید کرده بود، موجب شد با پیگیری‌های استاندار مازندران و دستور رئیس جمهور نیاز برخی ارگان‌های داخلی با خرید توافقی برنج ازشالیکاران مازندرانی تامین شود.

مازندران با تولید نزدیک به یک میلیون تن برنج سفید رتبه نخست کشور در تولید این محصول استراتژیک را داراست.

زینب دیوارگر گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد