Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: به صد درصد پرونده های ورودی به قوه قضائیه استان رسیدگی شده است.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی علی اکبر گروسی در همایش استانی گرامیداشت هفته قوه قضائیه که درسالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد افزود: درسال گذشته به صد درصد پرونده های ورودی به قوه قضائیه استان رسیدگی شده است که یک رکود محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروسی بااشاره به اینکه باید دستگاه قضایی استان محل امن برای مراجعه مردم باشد تصریح کرد: دستگاه قضایی استان درجهت اجرای عدالت، امنیت مردم و آسایش روانی تلاش می کند وهمه این اقدامات درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بااشاره به اینکه دستگاه قضایی در بحران های اجتماعی تمام تلاش خود را درجهت رفع مشکلات مردم به کار می گیرد خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه متعالی و محل رجوع بودن مردم در مواقع بحران باید قضات شجاع ومجاهد در دستگاه قضایی خدمت کنند.
وی دستگاه قضایی استان را یک دستگاه سالم عنوان کرد وگفت: خوشبختانه آذربایجان غربی دارای قضات شجاع و فداکار فراوان است که علاقه مند به تحقق عدالت درجامعه هستند.
گروسی بااشاره به اینکه دستگاه قضایی آذربایجان غربی از کمبود نیرو رنج می برد اظهار کرد: درحال حاضر دستگاه قضایی استان ۵۵درصد کمبود قاضی  دارد.
وی ادامه داد: درتلاش هستیم وباحفظ قوانین الهی واسلامی از تجارب موفق کشورهای همسایه خود درجهت اجرای بهترعدالت بهره گیریم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی دستگاه قضایی قوه قضائیه مشکلات مردم منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: این پویش از پنجم بهمن ماه گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن در ۲۳ فروردین ادامه داشت.

وی اضافه کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش های فرهنگی اینچنین شاهد سازش های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد