Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای تبیین و اشاعه رویکرد‌های جدید خود و اجرای وظایف قانونی این ستاد در امر فرهنگ سازی و آموزش اقامه فریضتین توسط آحاد مردم، رسانه مسئولیت اجتماعی با عنوان "منادی مدیا" را راه اندازی کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در راستای تبیین و اشاعه رویکرد‌های جدید خود و اجرای وظایف قانونی این ستاد در امر فرهنگ سازی و آموزش اقامه فریضتین توسط آحاد مردم، رسانه مسئولیت اجتماعی با عنوان "منادی مدیا" را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اصل هشتم قانون اساسی نسبت به تصریح امر به معروف و نهی از منکر همگانی "مردم به مردم" و "مردم به مسئولان (دولت) "، ستاد امر به معروف موظف به آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و آموزش اصول و چارچوب‌های امر به معروف و نهی از منکر برای اقشار مختلف جامعه است؛ لذا طی ماه‌های اخیر و با تغییرات ایجاد شده در ساختار و رویکرد‌های این ستاد، تبیین و ترویج دو محور "مسئولیت پذیری اجتماعی" و "بی تفاوت نبودن" افراد نسبت به جامعه، محیط اطراف و هم نوعان خود، در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور قرار گرفته است.

رسانه مسئولیت اجتماعی "منادی مدیا" با هدف تبیین اصول، شرایط، بستر‌ها و روش‌های امر به معروف و نهی از منکر صحیح در جامعه و نیز تلاش در راستای فراگیری و همگانی شدن این فریضتین قرآنی طراحی و راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد امر به معروف مسولیت اجتماعی نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنج شنبه در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و امروز هم تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده‌اند قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است که قطعاً این سیاست گذاری‌های وزارت نفت می‌تواند در جهت عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

وی افزود: البته دغدغه‌های جدی هم وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است و در این حوزه به صورت مستمر و در تمامی سطوح بر رفع این دغدغه‌ها پیگیری‌های لازم از سوی مجموعه مدیریتی استان در جریان است که مهمترین آنها سهم استان بوشهر در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی است که نیازمند بازنگری است.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان نیازمند توجه اساسی و بازنگری جدی دارد و باید با تلاش و پیگیری ویژه در جهت ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش بسزایی ایفا کند.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال نیز با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی و تاکید رئیس جمهور محترم بر تحقق این موضوع و تلاش‌های استاندار بوشهر این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر قابل تقدیر است، اذعان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی هفت هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیروهای بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

کد خبر 6088265

دیگر خبرها

  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟