Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: سندهای دفترچه ای مالکیت تنها تا ۱۲ بهمن ماه امسال اعتبار دارند لذا شهروندان می بایست نسبت به تدبدیل آنها اقدام کنند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن بهادر در چارچوب ملاقات مردمی همزمان با دومین روز هفته قوه قضائیه در مسجد موسی بن جعفر (ع) واقع در بلوار پایداری مشهد افزود: پس از ۱۲ بهمن ماه آتی ارائه هرگونه خدمات ثبت اسناد منوط به تبدیل سندهای دفترچه‌ای به "سند تک برگ" خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی "جانمایی مختصات ملک در بانک جامع کاداستر کشور، تثبیت و عدم ایجاد تعارض و پیشگیری از جعل" را از مزایای "اسناد تک برگی" اعلام و بیان کرد: به درخواست افرادی که برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک برگ، به ادارات ثبت اسناد و املاک مراجعه می‌کنند به صورت ویژه رسیدگی و اسناد تک برگ در کوتاهترین زمان صادر و تحویل می شوند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشهای شهروندان مشهدی حاضر در این ملاقات مردمی پیرامون اسناد قولنامه ای گفت: انجام معاملات رسمی در دفاتر اسناد رسمی و دریافت سند مالکیت بهترین و مطمین ترین راه برای ایجاد امنیت و آسودگی خاطر در معاملات است. بهره مندی از قانون تعیین تکلیف املاک و اراضی فاقد سند رسمی، فرصت مناسبی برای تبدیل مالکیت املاک قولنامه ای به اسناد رسمی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در ادامه بر آمادگی دفاتر اسناد رسمی برای صدور اسناد پیش فروش ساختمان و لزوم و اهمیت تنظیم این اسناد تاکید و بیان کرد: هدف اجرای این قانون پیشگیری از فروش یک واحد مسکونی به چند نفر و راهکاری مطمئن برای پیش خریدار است که با اجرای آن علاوه برکاهش دعاوی مربوط به فروش مال غیر و معارض، از ایجاد پرونده‌های قضائی در محاکم پیشگیری می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سند مالکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای افزایش خدمات زیرساخت ارتباطی بنادر این استان و در ایام نوروز ۱۴۰۳ کابل های مخابراتی و فیبر نوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال داده شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد روز چهارشنبه با اعلام انتقال کابل های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم افزود: این اقدام به منظور برقراری ارتباط شبکه و تلفن بنادر شهید ذاکری و بندر بهمن قشم از ششم فروردین ماه با همکاری کارکنان معاونت برنامه ریزی انجام شده است. 

وی بیان کرد: تجهیزات فیبر نوری معروف به cud از طریق بندر پهل به بندر قشم منتقل تا با توجه به حفاری کانال عملیات کابل گذاری ارتباط شبکه و تلفن از بندر شهید ذاکری به بندر بهمن برقرار و خدمت رسانی به بندر بهمن با سهولت بهتر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • اینفوگرافیک و موشن گرافیک ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد