Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوومیدانی ایران این روز‌ها درگیر حواشی زیادی است و بی برنامگی که در فدراسیون وجود دارد ورزشکاران و مربیان را سردرگم و بی انگیزه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، وضعیت دوومیدانی کشور هر روز بغرنج‌تر می‌شود و اگر تصمیم جدی برای این فدراسیون که ورزش اول المپیک است، گرفته نشود، مشخص نیست چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در قطر که تیم ملی دوومیدانی نتوانست نتایج قابل قبولی را کسب کند، همه چیز عملا تعطیل شده و به جز احسان حدادی سایر ورزشکاران بدون برنامه به حال خود رها شده و در شهر‌های خود روز‌ها را یکی پس از دیگری سپری می‌کنند، اما رئیس این فدراسیون که عملکرد ضعیف او جامعه دوومیدانی را به اعتراض وا داشته، در سفر سوئیس به سر می‌برد!

شیری: گفتند در شهرت تمرین کنن تا خبرت کنیم!

بهنام شیری که نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا شده در به در به دنبال داشتن مربی و اردو برای کسب سهمیه جهانی و المپیک است، اما کیهانی به او گفته فعلا در شهرش باشد تا خبرش کنند! شیری می‌گوید: تنها خواسته من از فدراسیون مربی و اردو است. بعد از نایب قهرمانی در آسیا پر از انگیزه هستم، اما فدراسیون به من گفته فعلا خودت تمرین کن تا خبرت کنیم. وضعیتی که الان وجود دارد حق من نیست. اگر حمایت شوم سهمیه جهانی و المپیک می‌گیرم.

وی ادامه می‌دهد: در همه جای دنیا وقتی ورزشکاری موفقیتی کسب می‌کند حمایتش می‌کنند که رکوردهایش هر روز بهتر شود، اما در ایران برعکس است. شهرمان هم امکاناتی ندارد که بخواهم تمرین کنم. دو روز پیش وزیر ورزش به اردبیل آمده بود و مشکلم را به اردو انتقال دادم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

ادامه سفر‌های کیهانی؛ دوومیدانی هم نباشد، کمیته المپیک هست!

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی نتوانست انتظارات جامعه دوومیدانی را با وجود وعده‌هایی که در زمان انتخابات داده بود، برآورده کند. منتقدین او هر روز بیشتر از گذشته می‌شود. از ورزشکار گرفته تا مربی، پیشکسوت و رئیس هیات.

سفر‌های متعدد کیهانی در این چهار سال یکی از چالش‌های فدراسیون دومیدانی بوده است. در حالی که ورزشکاران در انتظار بهتر شدن شرایط و داشتن برنامه برای آینده هستند تا در رقابت‌های پیش رو افتخار آفرینی کنند، کیهانی در سوئیس به سر می‌برد. در حالی که دوومیدانی سفری در پیش ندارد، رئیس فدراسیون که عضو هیات اجرایی است، سفر سوئیس را از دست نداده و عازم اروپا شده و همین موضوع اعتراض‌ها را بیشتر کرده است. تفتیان هم همان روند بی برنامگی بهنام شیری را دنبال می‌کند. او سهمیه جهانی هم کسب کرده و باید به همراه حدادی در قطر رقابت کند، اما در حال حاضر نه مربی دارد و نه اردو.

تفتیان: سهمیه جهانی دارم، اما بدون برنامه‌ام

تفتیان گفته است: دو سه ماه دیگر باید در مسابقات جهانی حاضر شوم، اما هنوز فدراسیون برنامه‌ای ندارد. معضلی هم که فدراسیون برای پاداش‌ها به وجود آورد، انگیزه ورزشکاران و مربیان را برای ادامه کار کم کرده است و صدای اعتراض‌ها به این روند هر روز بلندتر می‌شود و فهرستی هم که از پاداش‌های وزارت ورزش برای دوومیدانی منتشر شد مانند آتش زیر خاکستر بود. با این تفاسیر به نظر می‌رسد مجمع فدراسیون دوومیدانی که احتمالا در همین ماه جاری برگزار می‌شود باید تصمیم مهمی برای ادامه روند فعلی این رشته بگیرد و نگرانی‌های جامعه دوومیدانی را کمتر کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دوومیدانی تابناک ورزشی کیهانی گلوبال هاوک مصباح یزدی جبهه پایداری اف ای تی اف فرشاد احمدزاده پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک