Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:26:55 GMT

اسکالونی: آرژانتین راضی است ولی باید بهتر شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۹۳۰۲

اسکالونی: آرژانتین راضی است ولی باید بهتر شود

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر و راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی کوپا گفت فشاری که در این مدت بر آرژانتین وارد شده بود تنها با فشار یک جنگ قابل مقایسه است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به مصاف قطر رفت و با گلهای لاوتارو مارتینز و سرخیو آگوئرو موفق شد قهرمان آسیا را 2-0 شکست داده، با چهار امتیاز در رتبه دوم گروه B رقابتها قرار گرفته و صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکالونی، سرمربی آرژانتین که تیمش در مرحله یک‌چهارم باید به مصاف ونزوئلا، تیم دوم گروه A برود در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که بعد از شروع سخت تیمش در این تورنمنت، این پیروزی برای آلبی‌سلسته بسیار لازم و مفید بوده است.

 

 

اسکالونی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" ما برای بهتر شدن جا داریم ولی از عملکرد امروزمان راضی هستیم. ما برای بدست آوردن اعتماد به نفس‌مان به بازی‌ای مثل این بازی احتیاج داشتیم".

 

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت:" ما به خصوص در نیمه دوم بدون ترس بازی کردیم. البته شکی نیست که برای مقابله با حریفان دیگر که نوع دیگری از فوتبال را بازی می‌کنند باید بعضی چیزها را تغییر دهیم".

 

اسکالونی درباره انتقادها از شخص او در آرژانتین گفت:" من هیچوقت به خودم فکر نمی‌کنم و فقط به فکر تیم ملی کشورم هستم. این بچه‌ها برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌روند ولی بعضی وقتها فشار آنقدر زیاد است که آدم احساس می‌کند بچه‌های تیم ملی برای جنگ به میدان می‌روند. با فشاری که روی بچه‌های تیم ملی هست بعضی وقتها بازی کردن واقعا دشوار می‌شود. پیام من به منتقدینم این است که تا زمانی که تیم ملی در کوپا آمه‌ریکا بازی می‌کند ما همه در یک تیم هستیم".

 

تیم ملی آرژانتین آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی آرژانتین آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به افتتاح کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان اشاره و بیان کرد: یکی از موضوعاتی مهمی که آحاد مردم به صورت نیاز روزانه با آن در ارتباط هستند، نان مصرفی است که توجه به سلامت و کیفیت آن در ابعاد مختلفی اثرگذار است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به بُعد سلامت و کیفیت نان افزود: نان بی کیفیت و ناسالم در دراز مدت سبب ایجاد بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های گزاف درمانی برای مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از آرد کامل برای تولید نان به عنوان یک جایگزین مغذی و مفید برای آرد تصفیه شده محسوب شده که مزایای سلامتی فراوانی دارد. محتوای بالای فیبر، ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی آن، این محصول غذایی را به یک مکمل ارزشمند برای یک رژیم غذایی متعادل تبدیل کرده است.

راضی جلالی با تاکید بر لزوم تولید نان با آرد کامل در راستای افزایش کیفیت آن در خوزستان گفت: پذیرش این واقعیت که نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، موجب افزایش تلاش برای ارتقا و بهبود کیفیت نان خواهد شد و باید در این راستا برنامه‌ریزی و هدف گذاری دقیق انجام شود.

وی در ادامه کیفیت آب، کیفیت فرآوری خمیر، نیروی انسانی و فاکتورهای محیطی را از عوامل مؤثر تأثیرگذار بر کیفیت نان دانست و افزود: کیفیت فعلی نان نشان می‌دهد که آموزش نیروی کار به روش قدیمی استاد و شاگردی ثابت کرده که چنین مدلی صد در صد موفق نبوده است، در این راستا استفاده از فناوری‌های نوین، روش‌ها، تکنیک‌ها و مدل‌های جدید برای آموزش نیروی کار باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: همکاری، انسجام و تلفیق مجموعه‌های غله، پارک علم و فناوری، سازمان فنی و حرفه‌ای و بویژه بخش خصوصی توانمند و موفق می‌تواند در آموزش روش‌های نوین مهارت آموزی در این حوزه اثرگذار باشد.

کد خبر 6081821

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم