Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نهاوندیان معاون امور اقتصادی رئیس جمهوری شامگاه یکشنبه وارد زاهدان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از نمایندگان مردم و مسئولان استانی قرار گرفت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، شرکت در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، نشست هم اندیشی با نخبگان و دانشگاهیان، بازدید از حاشیه شهر زاهدان، حضور در کارگروه بازآفرینی شهری از برنامه سفر معاون رئیس جمهوری به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سفر به شهرستان‌های کنارک و چابهار نیز از دیگر برنامه‌های دکتر نهاوندیان است.

استقبال مردم میرجاوه از معاون رئیس جمهور

معاون اقتصادی رئیس جمهور هم‌چنین دقایقی قبل وارد شهرستان میرجاوه شد و در بدو ورود مورد استقبال پرشور مردم و مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، گمرک، پایانه و بازارچه مرزی میرجاوه از جمله برنامه‌های معاون امور اقتصادی ریاست جمهوری و هیئت همراه در سفر به این شهرستان است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است