Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلسطینی ها در جریان تظاهرات مسالمت آمیز با یورش نیروهای صهیونیست مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری فلسطین، حداقل 70 نفر از مردم فلسطین ساکن نوار غزه در جریان حمله صهیونیستها به این منطقه زخمی شدند. فلسطینی ها در جریان تظاهرات مسالمت آمیز با یورش نیروهای صهیونیست مواجه شدند.

 

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در نوار غزه  اعلام کرد نیروهای امنیتی اسرائیل از سلاح های جنگی برای زخمی کردن فلسطینی ها استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از گلوله های شلیک شده کاملاً جنگی بودند.

 

فلسطینی ها در ماه های اخیر سلسله تظاهراتی با عنوان اعتراض بزرگ بازگشت برگزار می کنند. در روزهای گذشته بسیاری از مردم فلسطین با گلوله مستقیم صهیونیستها زخمی و کشته شدند.

 

اشرف الغدرا سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: زخمی های فلسطینی در بیمارستان های نوار غزه تقریباً به حد اشباع رسیده است و بیشتر ظرفیت بیمارستان ها از زخمی های تظاهرات بازگشت پر شده است.

 

وی گفت: بسیاری از زخمی های بیمارستان ها وضعیت بحرانی دارند. از زمان آغاز تظاهرات بازگشت نزدیک به 405 فلسطینی در اثر شلیک مستقیم نیروهای صهیونیستی کشته شده اند. نزدیک به 17هزار نفر نیز زخمی شدند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت خبرگزاری شبستان شیراز اردبیل مسجد غنی سازی اوقات فراغت بیرجند نماز جمعه مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به علت آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز پایانه شرق در اتوبان یاسینی به شرق  بعد از بیمارستان لواسانی ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.در این حادثه که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد یک نفر مصدوم حادثه به بیمارستان سوانح  سوختگی - تنفسی مطهری منتقل شد.

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله