Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ دشمن پیشرفته‌ترین، هوشمند ترین و پیچیده ترین هواپیمای گشت و شناسایی خود را به منطقه ممنوعه اعزام کرد و همگان ساقط شدن این هواپیمای بدون سرنشنین را دیدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو از مراکز دانشگاهی و صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در استان فارس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این موضوع که امروزه شاهد موفقیت‌ها و دستاوردهای جدید این مجموعه ارزشمند هستیم خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های نیروی انسانی وزارت دفاع به ویژه جوانان عزیز باعث بالا رفتن روحیه و امید به آینده روشن تر شده است.

بیشتر بخوانید: روایتی از جنگال شکست‌خورده آمریکا علیه ایران کدام چشم ایرانی «بلندپروازترین پهپاد آمریکایی» را کشف کرد؟

 فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توفیق شرفیابی اخیر خدمت فرماندهی معظم کل قوا گفت: در این دیدار با ارزش، معظم له بر بالا بردن میزان آمادگی در تمام سطوح تاکید و فرمودند:  نیروی دریایی ارتش به واسطه دارا بودن یگان‌های سنگین که می‌تواند در عمق و مسافت‌های طولانی مور  استفاده قرار گیرد و همچنین با توجه به اوضاع پیچیده و حساس پیرامون جمهوری اسلامی ایران که البته خیلی هم تازگی ندارد، بی‌شک نوک پیکان تهدیدات دشمن نیروهای دریایی و به ویژه نیروی دریایی ارتش است.

 وی در ادامه به موضوع مهم مصونیت بخشی به یگان‌های شناور پرداخت و عنوان کرد: صحنه رزم دریا که شامل رزم سطحی، زیرسطحی و پروازی می شود، به این معناست که یگان‌های سطحی بتوانند در برابر حملات دشمن از خود دفاع کرده و این تفاوت عمده صحنه رزم در دریا با سایر صحنه‌های جنگ است.

امیر خانزادی ادامه داد: امروز شاهد این تجهیزات راهبردی در بخش سونار و سنجنده‌های زیر آبی در مجموعه دانشگاهی مالک اشتر هستیم که می‌تواند صحنه‌های نبرد در زیر آب را پایش و در صورت خطا، دشمن را در زیر آب شناسایی و  با تسلیحات یگان‌های شناور که در اختیار دارند آنها را غافلگیر کنند.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد:  صنعت دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز محصولات جدید را به نیروی دریایی ارتش معرفی کرد که می‌تواند مصونیت بخشی در یگان‌های شناور در لایه‌های مختلف دفاعی و مکانیزه را فراهم کند و این برای نداجا خیلی ارزشمند است.

وی اظهار کرد:  امروز در نقطه‌ای ایستاده ایم که اگر صحبتی از جنگ اراده‌ها می‌شود بی شک بخش عظیمی از آن استفاده از ظرفیت‌های بومی است که به دست جوانان و فرزندان این مملکت ایجاد شده است.

 امیر دریادار حسین خانزادی با اشاره به توانمندی‌های نیروهای مسلح که طی روزهای اخیر به نمایش گذاشته شد بیان کرد:  دشمن پیشرفته‌ترین،  هوشمند ترین و پیچیده ترین هواپیمای گشت و شناسایی خود را به منطقه ممنوعه اعزام کرد و همگان ساقط شدن این هواپیمای بدون سرنشنین را دیدند و به جرأت می گوییم این جواب دندان شکن همواره به صورت متناوب تکرارپذیر وجود دارد و دشمن این را می‌داند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: با  اتکا به فرزندان و جوانان انقلابی به نقطه ای رسیده‌ایم که می توانیم با اقتدار روی پای خود بایستیم و امنیت منطقه را برقرار و دست دشمن را از این منطقه کوتاه کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال آمریکا ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر خانزادی پهپاد آمریکایی پهپادهای ایران دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: نیرو‌های مسلح ما همیشه آماده پاسخگویی به هر تهدیدی فارغ از سطح آن در هر مکان و در هر زمان هستند.

براساس گزارش المیادین، حیدری ادامه داد: پاسخ ایران به اندازه پاسخ رژیم دروغین صهیونیستی قاطع و قوی خواهد بود. ما همیشه حافظ مردم خود خواهیم بود و عزت کشورمان را حفظ خواهیم کرد.

او همچنین تاکید کرد: نیرو‌های مسلح مکمل یکدیگر و متحد هستند و عملیاتی که انجام شد اجرای دستورات فرمانده معظم کل قوا و پاسخی قاطع به شعار‌های توخالی و سر و صدای استکبار جهانی توسط نیرو‌های مسلح بود. 

دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان نیز در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: ارتش ایران و تمامی نیرو‌های مسلح کشور آماده و در بالاترین سطوح آمادگی رزمی هستند. ما به هر نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخ کوبنده خواهیم داد و آمادگی ما در زمین، دریا و هوا بالاست.

او با تاکید بر اینکه حفظ استقلال و حاکمیت کشور وظیفه ماست و در حد توان خود این کار را انجام خواهیم داد، افزود: نیروی دریایی در آب‌های آزاد و همه جا برای دفاع از منافع ایران حضور دارند.

کاویانی با اشاره به اینکه توانمندی‌های ایران بالا و مخرب است و هر دشمنی را که به فکر حمله به ایران باشد پشیمان می‌کند، ادامه داد: نیرو‌های مسلح هوشیار هستند و از اهداف انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

در همین راستا «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران امروز سه‌شنبه تأیید کرد که کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با واکنش گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که ایران در شب‌های شنبه و یکشنبه، در اولین حمله مستقیم خود به رژیم اشغالگر، در واکنش به بمباران ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، ده‌ها پهپاد و موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • فرماندهان ارتش: نگاه تهاجمی به کشورمان پاسخی کوبنده خواهد داشت
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • احداث بیمارستان در جاسک توسط ارتش جمهوری اسلامی
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم