Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز موسیقایی «ماوا» که چندی پیش آلبوم «حالا که می‌روی» را با صدای محمد معتمدی عرضه کرده است، به زودی قطعاتی عاشقانه با صدای رضا صادقی، علی لهراسبی، نیما علامه و چند خواننده دیگر منتشر می‌کند.

در تولید این قطعات سعی شده تا به لحظات ناب زندگی و نقاط قوت یک زندگی مشترک و متعهدانه پرداخته شود تا در موقعیت‌های حساس زندگی بتواند در دلگرمی و تحکیم روابط عاشقانه اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۷ قطعه عاشقانه تولید شده است، ترانه این قطعات را روزبه بمانی، سعید پاشازاده، یاحا کاشانی، علیرضا طلیسچی، حامد صیفی‌پور و محسن حق نظری سروده‌اند که با صدای رضا صادقی، علی لهراسبی، نیما علامه، علی اکبرقلیچ، روح الله چهره افروز، حسین حقیقی و شاهد صادق‌پور خوانده شده است.

قرار است این قطعات در چهارشنبه‌های هر هفته در فضای مجازی با هشتک #باهم_تا_همیشه منتشر شود.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زندگی مشترک فضای مجازی موسیقی صادقی عاشقانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»

به گزارش خبرنگار مهر، جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» در گفتوگو با محمدحسین امیدی مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش درباره سریالش که این روزها در شبکه نمایش خانگی عرضه می شودT بیان کرد: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده بود که متعلق به اچ بی او بود.

وی با اشاره به ساخت فصل های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کار کردن شرایط خود را می طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی کند و شاید تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان که در کشور فعالیت می کند و تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعا سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می دهد. به هر حال سریال سازی در ایران بسیار سخت شده است و ساخت فصل های بعدی کارها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول یک کار می سازد بماند. در واقع جاودانه ماندن اثر مهم تر است.

این تهیه کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند مثلا می توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت های «افعی تهران» است.

وی درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می تواند مثل یک سوپرمارکت باشد و باید تنوع داشته باشد، به نوعی یک سبد کالایی باشد که کسی که اشتراک خریداری می کند بتواند پروژه های مختلف را ببیند.

وی که تهیه کنندگی سریال «غریبه» را هم بر عهده دارد در این باره گفت: من همزمان سریالی هم در تلویزیون می سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است که این روزها در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم خیلی کار خوبی خواهد شد و تصمیم گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

کد خبر 6084152 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • رادیو، صدای آرامش و گام های آهسته تر زندگی
  • فیلمی دیده نشده از بازار تهران در دوره قاجار؛ صدای مردم در ۱۲۰ سال پیش را بشنوید!
  • صدای شکسته شدن استخوان به گوش می‌رسد | ما می‌دانستیم سفره مردم کوچک شده!
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»
  • چرا یک وصال عاشقانه به جدایی تلخ می‌انجامد؟
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی
  • نگاهی به زندگی عاشقانه جنجالی ایلان ماسک؛ شریک زندگی کنونی او کیست؟