Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:20:13 GMT

مالک پاساژ علاءالدین متواری شد!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۱۰۵

در دیدار سرزده مردمی دادستان کل کشور از دادسرای ناحیه ۱۲ اعلام شد که قدیمی‌ترین پرونده این مرجع مربوط به پاساژ علاءالدین است. ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از دادسرای ناحیه ١٢ تهران، سوالی در رابطه با قدیمی‌ترین پرونده این دادسرا از یکی از مسئولان دادسرای ناحیه ١٢ تهران مطرح کرد که وی پاسخ داد: قدیمی‌ترین پرونده مربوط به سال ۸۳ است و متعلق به پاساژ علاءالدین و آقای علاالدین است که وی نیز متواری بوده و اتهامش کلاهبرداری است، چرا که همکف این پاساژ را که پارکینگ بوده کاربری دیگری گرفته و تجاری تحویل مردم نداده است و معلوم نیست که به چه شکل هم از زندان آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




دادستان کل کشور در ادامه پس از اطلاع از این موضوع دستور پیگیری در خصوص این پرونده را داد. منبع: ایسنا برچسب ها: مالک پاساژ ، پاساژ علاالدین ، متواری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مالک پاساژ پاساژ علاالدین متواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمام سنگی روستای باشقورتران متشکل از ۸ قسمت ورودی، هشتی‌ها، گرمینه و سردینه در دو قسمت آقایان و بانوان است و به گفته کارشناسان قدمت این حمام به اواخر دوره تیموری و اوایل صفویه برمی‌گردد .

 این بنا در سال ۹۳ توسط میراث فرهنگی به شماره ۳۳/۱۱۳ در آثار ملی کشور ثبت شده است.

موزه فسیل‌های فیل دریایی در شهر شیرین سو هم دیگر جاذبه تاریخی شهرستان کبودراهنگ است.

این فسیل‌ها با قدمت بیش از ۲۰ میلیون سال قبل و اوایل دوره میوسین است که مربوط به حیوان پستاندار فیل دریایی بوده و شامل ستون فقرات و دم حیوان است که در طی کاوش کار معدنی از کوه یاستی داغ شیرین سو کشف شده است.

شهرستان کبودراهنگ دارای ۲۳۹ جاذبه تاریخی طبیعی فرهنگی و گردشگری است که از این تعداد ۱۱۹ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس آمار تا کنون بیش از ۷۰ هزار نفر گردشگر از اقصی نقاط کشور در ایام نوروز برای بازدید جاذبه‌های گردشگری به شهرستان کبودراهنگ سفر کرده اند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • موزه فسیل‌های ۲۰ میلیون ساله و حمام قدیمی سنگی دو جاذبه گردشگری شهرستان کبودراهنگ
  • وزیر کشور: برخی از جرایم رانندگی خیلی قدیمی است؛ بازدارندگی ندارد
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم