Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ‌سمنان بر حمایت شرکت‌های بیمه‌ای سمنان از کشاورزان استان تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های حوزه کشاورزی در این استان نباید به دلیل وجود برخی مشکلات مورد غفلت واقع شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای پیش از ظهر امروز در نشستی با اعضای انجمن انگور استان سمنان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: ظرفیت‌های بشمار بخش کشاورزی استان سمنان نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان امر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود مشکل کم‌آبی، خشک‌سالی‌های چند سال اخیر و سرمازدگی گفت: تولیدات بخش کشاورزی در صورت حمایت سازمان‌های بیمه‌ای می‌توانند رونق گیرند.

صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان توسعه یابد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از صنعت کشاورزی در این استان گفت: صادرات محصولات کشاورزی استان سمنان باید با برنامه‌ریزی دقیق و مدون توسعه یابد تا تلاش بهره‌برداران بی‌نتیجه نماند.

مشهد| بیمه کشاورزی 13 هزار میلیارد ریال غرامت پرداخت کردمشهد| ساختار بیمه کشاورزی نیاز به تغییر دارد80 درصد جمعیت روستایی و عشایری کرمانشاه زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار دارند

جمعه‌ای یکی از محصولات صادراتی استان سمنان را انگور عنوان کرد و گفت: اعضای انجمن انگور استان سمنان و بهره‌برداران در این حوزه تلاش‌های ثمربخش و اثرگذاری داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

رئیس هیئت مدیرعامل انجمن انگور شاهرود نیز در این نشست به مشکلات بهره‌برداران محصول انگور اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت نشدن از سوی سازمان‌های بیمه یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که باغداران و بهره‌برداران انگور از آن گلایه‌مندند.

محمد جعفری با اشاره به احصای مشکلات موجود این بخش از سوی ذینفعان بیان داشت: بیمه درختان مثمر در کنار محصولات کشاورزی از درخواست‌های باغداران است.

به گزارش تسنیم، سالانه 80 هزار تن انواع مختلف انگور در شهرستان شاهرود تولید می‌شود که این میزان برابر 10 درصد نیاز کشور است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745277

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • کشاورزان برای حمل محصولات حتماً از طریق شرکت‌های مجاز اقدام کنند
  • ۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی
  • بیمه رایگان مادران دارای بیشتر از سه فرزند مصداق حمایت دولت از زنان روستایی است
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • شورای ایده‌پردازی کشاورزان در زنجان تشکیل می‌شود
  • توزیع ۶۰ هزار و ۸۱۵ تن کود کشاورزی در بین بهره برداران استان قزوین