Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام رسانه های عربی، نیروهای یمنی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در آسمان نجران هدف قرار داده و ساقط کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، نیروهای مقاومت یمن با کمک ارتش این کشور یک پهپاد دیگر متعلق به سازمان جاسوسی عربستان سعودی را سرنگون کردند. پیش از این سخنگوی انصارالله گفته بود واکنش شدیدی به سعودی ها نشان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق اعلام رسانه های عربی، نیروهای یمنی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی را در آسمان نجران هدف قرار داده و ساقط کردند.

 

این در حالی است که یمنی ها در روزهای اخیر نیز به صورت پی در پی پهپادهای جاسوسی سعودی را در حجه، البیضاء و شهرهای مرزی سرنگون کردند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس شیراز مسجد بیرجند نماز جمعه اردبیل خطبه نماز جمعه حمله عربستان به یمن تجاوز به یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب صحنه‌هایی از عملیات روز یکشنبه خود در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 844793 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • به ۵ دلیل تل‌آویو و متحدانش نتوانستند پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی را ساقط کنند
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره هدف قرار دادن دو پهپاد یمنی
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد