Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:23:52 GMT

به درایت نیاز داریم نه شعار افراطی!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۳۹۳

به درایت نیاز داریم نه شعار افراطی!

رئیس دفتر دولت اصلاحات در صفحه توییتر خود انتخاب ذوالنوری را خطرناک خوانده و گفته است: کسی که در مجلس برجام آتش می زد، نمی تواند مصالح کشور را از راه های دیپلماتیک دنبال کند.

به گزارش ایمنا، محمد علی ابطحی در صفحه ی توییتر خود آورده است:‬⁩‏ آقای ⁧‫ذوالنوری‬⁩ نماینده ای که همیشه سمبل تند روی سیاسی بوده، رییس ⁧‫کمیسیون امنیت ملی مجلس‬⁩ شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب خطرناکی است. کسی که در مجلس برجام آتش می زد، نمی تواند مصالح کشور را از راه های دیپلماتیک دنبال کند. 
‏این انتخاب به نفع منافع ملی نبود. ‏شرایط سخت ما درایت نیاز دارد نه شعار افراطی.

به گزارش ایمنا: انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  روز گذشته برگزار شد و مجتبی ذوالنوری با ۱۱ رای بر کرسی ریاست این کمیسیون نشست و جایگزین فلاحت پیشه شد. تکیه زدن ذوالنوری بر کرسی ریاست مهمترین کمیسیون مجلس می تواند حکایت از ائتلاف پشت پرده ولایی ها با مستقلین داشته باشد.

سال گذشته فلاحت‌پیشه توانست بعد از ۱۴ سال ریاست بروجردی بر این کمیسیون -یعنی از مجالس هفتم، هشتم، نهم و در دو سال اول مجلس دهم- بر صندلی رییس کمیسیون امنیت ملی تکیه زند، اما اعضای کمیسیون در سال آخر تصمیم شان بر آن قرار گرفت که ریاست فلاحت پیشه بر این کمیسیون ادامه پیدا نکند.

بر این اساس، محمد مهدی برومندی و محمدجوادجمالی نوبندگانی به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین سید قاسم جاسمی و هاجر چنارانی دبیران اول و دوم شدند و سید حسین نقوی حسینی نیز به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصلاحات حشمت الله فلاحت پیشه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجتبی ذوالنوری محمد علی ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،احمد وحیدی ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

وی با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره و اضافه کرد: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور را ببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی گفت: مبارزه با فساد جزو شعارهای مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کارهای بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

وزیر کشور استاندار جدید مازندران را طراح و برنامه ریز مناسب ذکر کرد و گفت: امیدواریم با حضور آقای یوسف نوری کارهای خوبی در استان مازندران با بهره گیری از ظرفیت‌های مهم استان صورت گیرد.

وحیدی به ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره اقتصاد دریامحور اشاره کرد و گفت: بهره وری و جهش تولید نیز مساله مهمی به شمار می‌رود و مازندران در حوزه تولید، کشاورزی و گردشگری سرآمد است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم