Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین نوبت صبح امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۰۹:۴۰ در مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد.

وریا غفوری که قراردادی ۲ ساله با باشگاه استقلال امضا کرده در تمرین امروز حضور دارد. استراماچونی پیش از شروع تمرین با بازیکنان گفت و گو کرد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بازیکنان بعد از گرم کردن کار با توپ را آغاز کردند و تمرینات سرعتی و استقامتی انجام دادند. با تصمیم کادرفنی بازیکنان از جی پی اس در تمرین استفاده کردند.

تمرین استقلال در ساعت ۱۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

آخرین تلاش‌های استقلال برای حفظ پاتوسی

غفوری با استقلال تمدید کرد

نخستین تمرین استقلال تهران با حضور استراماچونی برگزار شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین ازبکستان قبل از مسابقه با هنگ‌کنگ در دور اول انتخابی جام جهانی 2026 امروز برگزار شد. نکته قابل توجه این تمرین برای هواداران فوتبال ایران حضور جلال‌الدین ماشاریپوف و اورونوف دو ستاره شاغل در ایران بود.

ماشاریپوف و اورونوف که از نیم فصل به عضویت استقلال و پرسپولیس درآمده‌اند، جزو ستاره‌های سرخابی‌های پایتخت به شمار می‌روند.

این دو ستاره در تمرین امروز تیم ملی ازبکستان حضوری فعال و پرانرژی داشتند تا به بهترین شکل آماده حضور مقابل هنگ‌کنگ شوند. بی شک کاتانچ سرمربی ازبک‌ها نیز حساب ویژه‌ای روی دو بازیکن خود باز کرده و ماشاریپوف و اورونوف هم می‌توانند در بازی فردا عملکرد خوبی را همچون دیدار رفت به جا بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ذره‌بین خبرنگاران حریف (عکس)
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی
  • آغاز تمرینات پرسپولیس بدون ملی‌پوشان و سرمربی برزیلی