Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید تیمش را با نفرات کامل به اردوی پیش‌فصل آسیایی خواهد برد و برای شروع فصل جدید آماده خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد که فصل آینده اولین فصل تمام‌وقت خود را به عنوان سرمربی شیاطین سرخ پشت سر خواهد گذاشت می‌گوید تقریباً با نفرات کامل به اردوی پیش‌فصل آسیایی خواهد رفت تا تیمش را هر چه بهتر برای شروع فصل جدید آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند هنوز معلوم نیست آیا پل پوگبا و روملو لوکاکو هم به همراه یونایتد به اردوی آسیایی خواهند رفت یا نه.

 

 

برگزاری رقابتهای کوپا آمه‌ریکا و جام ملتهای آفریقا تاثیر چندانی روی منچستریونایتد نگذاشته و از بازیکنان این تیم تنها الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی است که برای بازی در تیم ملی کشورش این تیم را ترک کرده است. برای همین شیاطین سرخ می‌توانند با ترکیب کامل در اولین مرحله از تور پیش‌فصل خود در استرالیا شرکت کنند.

 

سولسشر در این باره گفت:" ما تابستان امسال از این لحاظ شانس آورده‌ایم که همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. ما در اولین قدم از تور تابستانی با ترکیب کامل به شهر پرت در استرالیا سفر خواهیم کرد".

 

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" همه بازیکنان باید خودشان را به باشگاه معرفی کنند. امیدوارم وقتی بچه‌ها از تعطیلات برمی‌گردند همه سالم و سرحال باشند. بله ما با تیم اول‌مان به استرالیا خواهیم رفت".

 

 

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی اسکواش بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا از ۵ اردیبهشت در یزد تمرینات خود را آغاز می‌کنند.   فاطمه فلاحتی مرودست، نازنین تقی نژاد (یزد)، غزال شرف پور، دیانا مقری (گلستان)، فرشته اقتداری (کیش)، شکیبا قلی پور (مازندران)، پارمین نکوپایان، نارگل رمضان زاده (تهران) ۸ ملی پوشی هستند که زیر نظر الهام رمضانی مربی تیم ملی تا یازدهم اردیبهشت در اردو حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی