Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@01:53:12 GMT

جزئیاتی از دپو خودرو در بندر خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۴۲۶

جزئیاتی از دپو خودرو در بندر خرمشهر

علی سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دپوی خودروهای وارداتی در بندر خرمشهر اظهار کرد: تعدادی از خودروهایی که در بندر خرمشهر دپو شده‌اند به دلیل آن است که صاحبان آن‌ها نسبت به ثبت سفارش ورود این خودروها از سرزمین اصلی اقدام نکرده‌اند و این مساله باعث شده تا اجازه ترخیص نداشته باشند.

وی افزود: بخشی از خودروهای وارداتی نیز خودروهایی هستند که به منظور تردد در منطقه آزاد اروند وارد کشور و بندر خرمشهر شده‌اند و در این زمینه نیز مصوبه‌ای برای ترخیص این خودروها به گمرک ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گمرک خرمشهر تصریح کرد: همچنین تعدادی دیگر از خودروهای دپو شده در بندر خرمشهر نیز خودروهای لوکس هستند که عمدتاً حجم موتور آن‌ها بالای ۲۵۰۰ سی سی است و در این زمینه در حال حاضر اجازه ترخیص این خودروها از بندر وجود ندارد.

سلیمانی عنوان کرد: ورود و ترخیص خودرو به درون کشور با مجوز سازمان توسعه و تجارت ایران انجام و گمرک در این زمینه فقط به عنوان مجری به قانون عمل می‌کند. گمرک سیاست گذار نیست و صدور مجوز ترخیص خودروهای وارد شده از گمرک بر عهده سازمان توسعه و تجارت ایران است.

وی با بیان اینکه گمرک مجری قانون و دستورالعمل‌های دولت است، خاطرنشان کرد: دولت و یا وزارتخانه‌های ذیصلاح هر تصمیمی را که در خصوص ترخیص و ورود کالایی به درون کشور اتخاذ کنند، گمرک آن تصمیم را اجرایی خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران