Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین از کشف و ضبط یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق همراه با لاشه یک بز وحشی در این شهرستان خبرداد.

علیرضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی دوستداران محیط زیست و گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش عباس آباد ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین با همکاری پاسگاه انتظامی بیاضه موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح کالیبر ۱۲ و چهارتیر فشنگ ساچمه و شش تیر فشنگ گلوله و مقداری لاشه شکار کل و بز وحشی از منزل شکارچی متخلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارسال شده است، افزود: شکار و حتی اقدام به شروع به شکار جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می گیرند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حیات وحش دستگیری شکارچی متخلف محيط زيست نائین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. حمزه عشوری با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا اضافه کرد: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با دریافت اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب به موقع اقدام کردند. وی گفت: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت لاشه مرغ‌های مرده، از تالاب بین المللی انزلی سر درآورده بود.  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و بصورت اصولی امحا کردند.  عشوری تصریح کرد: هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلف است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند