Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:25:29 GMT

جدایی چهره جنجالی از جمع یاران انصاری فرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۶۷۹

جدایی چهره جنجالی از جمع یاران انصاری فرد

باشگاه ناتینگهام رسما از پایان همکاری با مربی ایرلندی و جنجالی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اونیل طبق روال سال های گذشته وقتی سکان هدایت ناتینگهام فارست را در دست گرفت از روی کین چهره جنجالی بار دیگر به عنوان دستیار اول در کنار خود بهره برد تا ستاره سال های نه چندان دور من یونایتد و تیم ملی ایرلند در کنار کریم انصاری فرد و یارانش چالش جدیدی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که باشگاه ناتینگهام از ادامه همکاری با مارتین اونیل برای فصل آتی خبر داد امروز رسانه های جزیره از جدایی غیرمنتظره روی کین از فارستی ها خبر دادند که بعد از گذشت دقایقی باشگاه به صورت رسمی از قطع همکاری با این چهره معروف و سرشناس خبر داد تا برای اولین بار در سال های گذشته مارتین اونیل بدون شاگرد و دوست همیشگی هدایت ناتینگهامی ها را برعهده داشته باشد.

 

ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، جیان لورنزو بلنجینی سرمربی ایتالیایی و جدید تیم ملی والیبال بلغارستان لیست خود را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که ستاره های زیادی از جمله گئورگی سگانوف پاسور و کاپیتان این تیم دیگر در آن حضور ندارند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: دوبرومیر دیمیتروف،  اسوتسلاو استانکوف، استویل پالف،سیمون نیکولوف، و لیوبسلاو تلکیسکی

دریافت کننده ها: الکساندر نیکولوف، مارتین پتروف آتاناسوف، دنیس کاریاگین، سپارو آسپاروف، ولادمیر گارکوف،گئورگی تاتاروف، گئورگی پتروف، دنیسلاو بورداروف،  سامویل والچینوف و دمیتار واسیلف

سرعتی‌زن ها: اسوتسلاو گوتسف، نیکولوف کولف، الکس گروزدانوف، ابوریس ناچف، ایلیا پتکوف، کراسیمیر گئورگیف، لازار بوچکوف، استفان چاوداروف و نیکولای کورتف

قطر پاسورها: دمیتار دیمیتروف و ونیسلاو آنتوف

لیبرو ها: سیمون دوبرف، مارتین بوژیلوف،دامیان کولف و کالویان بوتف،

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!