Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@09:38:33 GMT

پارک علم‌و‌فناوری کاشان افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۷۳۱

پارک علم‌و‌فناوری کاشان افتتاح می شود

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با افتتاح و آغاز فعالیت پارک علم و فناوری کاشان، 30 هکتار زمین حدفاصل دانشگاه و شهرک صنعتی راوند به صورت اجاره دراز مدت در اختیار این پارک قرار می گیرد تا زمینه تبلور ایده‌های خلاق و نوآور این شهرستان و تبدیل آن به محصول یا خدمت تجاری باشد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در نخستین بخش از این سفر یک روزه، از خط تولید شرکت صنعت اندیشه‌مدار بازدید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان فناور این شرکت که تولیدات دانش‌بنیان را در زمینه یونیت، رله های حفاظتی و کنترلی ارائه کرده است، از آخرین دستاوردها و نیازهایشان با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری سخن می‌گویند.

ستاری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دیدن می‌کند و پای صحبت متخصصان و فعالان این حوزه می نشیند تا با بررسی پیشنهادات ارائه شده، گام های بلند و جدی برای تحقق ایده های آن‌ها بردارد.

افتتاح مرکز رشد دانشگاه شهید رجایی کاشان

همچنین با حضور رییس بنیاد ملی نخبگان، مرکز رشد شهید رجایی دانشگاه کاشان افتتاح خواهد شد. ستاری سپس از واحدهای فناور مستقر در این مرکز رشد بازدید می‌کند. در بخش دیگر این سفر یک روزه، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

بازدید از شرکت ریسندگی، بافندگی و فرش برای شناخت فرصت‌های بومی‌سازی فناوری حوزه ماشین‌سازی در صنعت فرش ماشینی و سپس حضور در نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی استان، پایان بخش سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان کاشان است.

انتهای پیام/

169 / 156 پارک علم و فناوری مرکز رشد دانشگاه کاشان دانش بنیان بنیاد ملی نخبگان بنیاد سینمایی فارابی اقتصاد مقاومتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پارک علم و فناوری مرکز رشد دانشگاه کاشان دانش بنیان بنیاد ملی نخبگان بنیاد سینمایی فارابی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: از مجموع تولیدات به فروش رفته صنایع دستی، ۳۰میلیارد ریال در کارگاه‌ها و ۷۰ میلیارد ریال مربوط به بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بوده است.
محمد بینوا با اشاره به اینکه هم اکنون در سه بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در قالب ۵۰غرفه عرضه و فروش در مرکز شهرستان فعال است گفت: به ترتیب نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قمیتی ، زیور آلات سنتی، بافت‌های داری مانند زیلو و گلیم ، سفال و سرامیک ، قلمزنی ، منبت و پیکر تراشی و تولیدات چرمی بیشترین میزان فروش صنایع دستی شهرستان را به خود اختصاص داده است
وی افزود: اخذ نشان ملی و مرغوبیت کالا توسط هنرمندان صنایع دستی نشانه ریشه دار بودن این هنر در شهرستان کاشان و مایه مباهات و غرور ملی است.
معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: در حال حاضر بیش از هزار هنرمند در ۷۰ رشته مختلف صنایع دستی در شهرستان کاشان فعالیت دارند و این ظرفیت مناسبی برای رونق صنایع دستی در کاشان است.

دیگر خبرها

  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • اقامت بیش از پنج هزار مسافر در اقامتگاههای کاشان
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • تأثیر مستقیم سراهای نوآوری دانشگاه آزاد یزد در رونق بازار