Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیت کوین استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بزرگ‌زاده، سخنگوی صنعت آب در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: این مگاپروژه چندمنظوره در کشور سریلانکا توسط مهندسان توانمند ایرانی اجرا شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود خاطر نشان کرد: شرکت‌های توانمند ایرانی با وجود تحریم‌های موجود توانسته اند از هند تا آفریقا و از آمریکای جنوبی تا آسیای میانه، پروژه‌های متعدد صنعت آب را در حوزه پیمانکاری و مشاوره اجرا کنند.

سخنگوی صنعت آب خاطر نشان کرد: بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های مهندسی مثل تونل‌هایی به طول ۵۰ کیلومتر در زیر زمین در شرایط خاص جغرافیایی، سدهای بزرگ و … توسط متخصصان ایرانی تاکنون اجرایی شده که این مهارت و دانش را به‌دنبال داشته که امروز پیچیده‌ترین پروژه‌های صنعت آب و برق مثل پروژه چندمنظوره اومااویا توسط مهندسان ایرانی با موفقیت اجرا شود.

وی ادامه داد: حضور در مجامع بین‌المللی از افتخارات مهندسی ایرانی است و هم‌اکنون در ۲۰ کشور جهان صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت آب داریم.
سخنگوی صنعت آب خاطرنشان کرد: سالی ۳.۵ میلیارد دلار ظرفیت صادرات خدمات مهندسی بین‌المللی داریم که تحریم‌های ظالمانه، سختی‌هایی را ایجاد کرده است‌.

کد خبر 6079710 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • مردم از قرارگیری در مسیرهای سیل خیز خودداری کنند
  • مردم از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز خودداری کنند