Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:50:10 GMT

بازگشت ستاره ای که رباط پاره کرده بود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۰۹۱۸

بازگشت ستاره ای که رباط پاره کرده بود

محمد رضا خلعتبری که در جریان فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرده بود بار دیگر در تمرینات تیم ذوب آهن حاضر شد تا رفته رفته مهیای حضور دوباره در ترکیب این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا خلعتبری در تعطیلات زمستانی با جدایی از پدیده مشهد راهی اصفهان شد تا بار دیگر پیراهن تیم ذوب آهن را برتن کند اما خیلی زود و در بازی با نساجی به دلیل برخوردی که با مجتبی ممشلی داشت رباط پاره کرد و بالاجبار از میادین دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با حضور دوباره محمد رضا خلعتبری در تمرینات تیم ذوب آهن مشخص شد علیرضا منصوریان نام این بازیکن را در لیست تیمش برای فصل آینده قرار داده است. بازیکنی که در سال های اخیر یکی از خوب های تیم پدیده مشهد بود و همیشه با انگیزه بازی می کرد.

 

جالب اینکه بدانید محمد رضا در تیم شموشک نوشهر بود که مطرح شد و اولین تیم او بعد از شموشک، ابومسلم مشهد بود و با بازی های خوب در این تیم مورد توجه تیم ذوب آهن قرار گرفت. او اینبار هم از یک تیم مشهدی یعنی پدیده به ذوب آهن برگشت. خلعتبری که در سال های اخیر و در اوج آمادگی مورد غضب کارلوس کی روش قرار گرفت و از یک مقطعی به بعد به اردوی تیم ملی دعوت نشد، هیچ گاه از نظر روحی و روانی افت نکرد و دقیقا به همین خاطر است که در سن 36 سالگی پیراهن یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر را برتن دارد.

 

بازیکن ریز نقش فوتبال کشورمان در روز ابتدایی حضور در تمرین ذوب آهن لبخند بر لب داشت و با انگیزه تمرین می کرد. انگار نه انگار که رباط پاره کرده بود و موقعیتی که پیش روی اوست بارها و بارها تجربه کرده بود. قطعا انگیزه بالای محمد رضا دلیل اصلی موفقیت او در سال های اخیر بوده است و طبیعی است همه تلاش خود را بکار می گیرد که در سال های پایانی بازی هم حضور موثری در ترکیب ذوب آهن داشته باشد.

 

 

محمدرضا خلعتبری ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محمدرضا خلعتبری ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد