Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش تاریخ زمان انتخابات وزنه‌برداری را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دوره ۴ ساله ریاست علی مرادی در فدراسیون وزنه‌برداری اردیبهشت‌ماه امسال به پایان رسید اما ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون سال گذشته انجام شده بود.

سیدشروین اسبقیان از اعلام زمان انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری خبر داد و گفت: این انتخابات روز یکشنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰ در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نامزدها با شرح زیر است:

۱. محمدرضا آخوندی
۲. سجاد انوشیروانی
۳. عبدالکریم پورکیان
۴. حسین رضازاده
۵. نصرت الله عابدینی
۶. شهرام عظیمی
۷. فرشاد غزالیان
۸. علی مرادی

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال انتخابات رییس فدراسیون فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!

میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۳ به مردم ایران، تیم ملی وزنه‌برداری و کاروان المپیک اظهار داشت: عید مردم عزیز ایران مبارک. امیدوارم سالی پر از سلامتی و پول و البته پرمدال داشته باشیم و بتوانیم پرچم پرافتخار کشورمان را در مسابقات مختلف و از همه مهم‌تر المپیک ۲۰۲۴ بالا ببریم.

وی با تاکید بر این‌که بار کاروان کوچک ایران در المپیک پاریس تنها بر دوش کشتی و وزنه‌برداری نیست، عنوان کرد: نمی‌توان گفت که بار کاروان ایران در المپیک پیش‌رو کاملا بر دوش کشتی و وزنه‌برداری است، اما همیشه کشتی و وزنه‌برداری، بیشترین مدال‌های ورزش کشور را کسب کرده‌اند. همان‌طور که بچه‌های تیم ملی وزنه‌برداری سعی می‌کنند در المپیک پاریس بهترین مدال را کسب کنند، قطعا تمام اعضای کاروان هم با هدف کسب مدال راهی المپیک خواهند شد.

جوادی درحالی بار کاروان را تنها بر دوش کشتی و وزنه‌برداری نمی‌داند که در تشریح سایر رشته‌هایی که شانس کسب مدال در پاریس هستند، گفت: در المپیک دوره گذشته شاهد مدال‌آوری تیراندازی بودیم. تکواندو و دیگر رشته‌ها هم شانس کسب مدال هستند و من نسبت به این موضوع خوش‌بین هستم.

قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۳، اما در واکنش به ناامیدی مسئولان ورزش کشور از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: مسئولان ورزش کشور بسیار قاطعانه درخصوص عملکرد وزنه‌برداری ایران در المپیک صحبت کرده و مدعی شدند شاید وزنه‌برداری ایران یک مدالی هم از آن آخر‌ها بگیرد! ولی امیدواریم حرف‌شان اشتباه باشد. ما حداکثر می‌توانیم سه سهمیه المپیک کسب کنیم که تاکنون ۲ سهمیه قطعی شده و همه ما برای کسب یک مدال خوش‌رنگ در پاریس تلاش می‌کنیم و امیدواریم به آن برسیم.

وی در تشریح شرایط خود برای حضور در المپیک هم افزود: دسته ۸۹ کیلوگرم، دسته میان وزن است و رقبای زیادی در این دسته حضور دارند. کم کردن تعداد سهمیه‌های المپیک وزنه‌برداری، باعث فشرده‌تر شدن رقابت در این دسته شده و فکر می‌کنم ۶ الی ۷ وزنه‌بردار در جهان هستند که طی یک سال و نیم گذشته، بیش از ۸ الی ۹ رکورد جهان را جابه‌جا کرده‌اند. در بین این رکوردداران جهان، ۲ وزنه‌برداری چینی هستند که یکی از آنها در المپیک حاضر خواهد شد، وزنه‌بردارانی از ونزوئلا، کلمبیا، ایتالیا، بلغارستان هم از دیگر وزنه‌برداران قدر این دسته هستند.

وی یادآور شد: قطعا رقابت سختی در پیش است، اما من هم جز مدعیان این دسته وزنی هستم و برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنم. امیدوارم تمام نمایندگان ایران در المپیک، رقابتی بی‌اشتباه و بسیار خوبی داشته باشند.

جوادی با تمجید از اقدام فدراسیون در تجهیز و نوسازی کمپ تیم‌های ملی گفت: بعد از سالیان سال کمپ بازسازی شد. انرژی خوبی برای تمرین کردن به ما می‌دهد و امیدواریم خوابگاه‌هایمان هم به‌زودی درست شود تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم مسئولان لطف بیشتری به وزنه‌برداری داشته باشند و حداقل قول‌های خود را عملی کنند.

جام جهانی وزنه‌برداری به عنوان آخرین و مهمترین مرحله گزینشی المپیک پاریس روز‌های ۱۲ الی ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. مصطفی جوادی، رضا دهدار، آیت شریفی و علی داودی نفرات اعزامی تیم ملی مردان هستند.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403