Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آئین نامه داخلی مجلس گفت: استیضاح یکی از وزیران را تقدیم هیأت رئیسه مجلس کردیم که در جلسه روز گذشته کمیسیون حاضر نشده و با تماس رئیس کمیسیون نیز در نشست حضور پیدا نکرد.

وی افزود: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، استیضاح وزیر کشاورزی را اعلام وصول کنید، مشکلات عدیده‌ای وجود دارد، ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی با تصویب مجلس در اختیار دولت قرار گرفته اما گزارشی از آن دریافت نکرده ایم، شاهد افزایش قیمت تمامی اجناس هستیم این ۱۴ میلیارد دلار به جیب چه افرادی و چه رانت خوارانی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجازه دهید بر اساس بعد نظارتی مجلس، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی انجام و اعلام وصول شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استیضاح وزیر پیگیری می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لاریجانی محمود حجتی وزیر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پیرو سلسله جلسات ماهانه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان ارومیه و در راستای در جریان قرار گرفتن مردم روستا‌های شهرستان از روند اجرای این مصوبات، به دستور مقام عالی شهرستان مقرر گردیده پیگیری این جلسات علاوه بر فرمانداری، در بخشداری‌ها هم با موضوع پیگیری مصوبات مختص آن بخش برگزار گردد.

این جلسه دومین جلسه پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخش نازلو می‌باشد که به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و با حضور حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو و بخشدار نازلو و برخی از روسای ادارات شهرستانی و بخشی ونمایندگان برخی ادارات کل استان و سایر مدعوین در محل بخشداری نازلو برگزار شد.

حاجیلاری معاونت عمرانی فرمانداری با بیان اینکه ازمجموع ۱۵۲ مصوبه عمرانی کلی شهرستان ۳۰ مصوبه مختص این بخش بوده که از این مصوبات ۲۸ مصوبه در مرحله اتمام و یا در حال اقدام بوده وتن‌ها دو مصوبه بدون اقدام باقیمانده است که درصد میانگین پیشرفت فیزیکی کل مصوبات این بخش با پیشرفت ۶۵ درصد می‌باشد. 

در مجموع ۱۵ دستگاه اجرایی وظیفه اجرای مصوبات در بخش نازلو را عهده دار می‌باشند که شرکت آب وفاضلاب با ۵ مصوبه و اداره کل راه وشهرسازی با ۴ مصوبه و سپس ادارات ورزش وجوانان وجهاد کشاورزی وراهداری و حمل و نقل جاده‌ای هر کدام با سه مصوبه و همچنین سایر دستگاه‌های دیگر در حال اجرای این مصوبات می‌باشند.

در ادامه حاج آقا خانبابایی امام جماعت بخش نازلو وبخشدار نازلو و وشهردار نوشین شهر و نماینده دهیاران بخش نیز نکته نظرات ومسائل مهم بخش وشهر را بیان ودستگاه‌های حاضر نیز اقدامات انجام یافته در این بخش از مصوبات سفر و سایر موارد مطرح شده را در جلسه سه ساعته‌ای که برگزار گردید توضیحات لازم را ارائه دادند.

در انتهای جلسه آقای حاجیلاری با اشاره به اعتبارات عمرانی مصوب و تخصیص یافته به ادارات کل در کمیته برنامه ریزی و سایر، ضرورت پیگیری مدیران دستگاه‌های شهرستانی در پیگیری اعتبارات از ادارات کل مربوطه را تاکید و با اشاره به فرمایش ریاست محترم جمهوری در ابتدای سال جدید و تعریف ابر پروژه رضایتمندی مردم ضرورت توجه تمامی مدیران را به حل مسائل ومشکلات مهم و رضایتمندی مردمی برشمردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • بارندگی اخیر بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بخش کشاورزی کنارک خسارت زد
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه