Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با اعلام پیام خانلرخانی سرمربی تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان، ترکیب تیم اعزامی به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2019 – امان مشخص شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو روز 27 تیرماه در "امان" اردن برگزار می‌شود.
اسامی نفرات اعزامی پاراتکواندو ایران به این رقابت‌ها به شرح ذیل است:
وزن 61- کیلوگرم (K42): سعید صادقیان‌پور
وزن 75- کیلوگرم (K42): محمدرضا شعبانی
وزن 75+ کیلوگرم (K42): احمد نریمانی
وزن 75+ کیلوگرم (K43): مهدی بهرامی آذر
وزن 61- کیلوگرم (K44): سجاد جوانبخت
وزن 75- کیلوگرم (K44): مهدی پوررهنما
وزن 75- کیلوگرم (K44): محمود جعفرزاده
وزن 75- کیلوگرم (K44): علیرضا بخت
وزن 75+ کیلوگرم (K44): اصغر عزیزی
هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در بخش زنان سیده مهتاب نبوی نخستین و تنها بانوی مدال آور جهانی و آسیایی پاراتکواندو کشورمان به این رویداد اعزام می‌شود.
گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تكواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شركت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تكواندوكاران قاره آسیا G4 است و برای تكواندوكاران سایر قاره‌ها 2G خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرمانی آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

بنابر روایت ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896793

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی