Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فواد کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: احداث مکان مناسب برای تفریح  و ورزش در راستای ارتقاء سلامت روحی و روانی شهروندان از جمله اهداف و برنامه های شهرداری و شورای شهر در این دوره است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: سال گذشته و در راستای احداث فاز سه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر احداث مسیر دو چرخه سواری با هدف استفاده شهروندان از طبیعت  در این پروژه در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احداث نخستین مسیر دو چرخه سواری در چندین فاز و از ابتدای میدان حجاب تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد توسط شهرداری منطقه سه سنندج آغاز شده است.

کریمی اعلام کرد: فاز نخست احداث مسیر دو چرخه سواری از میدان حجاب تا سه راهی تکیه وچمن به متراژ یک کیلومتر احداث خواهد شد.

او افزود : فاز دوم احداث مسیر دوچرخه سواری از سه راهی تکیه چمن تا پارک کودک به متراژ 500 متر طول احداث می شود.

کریمی اعلام کرد : فاز سوم این طرح از پارک کودک تا ابتدای شهرک آبیدر به متراژ یک هزار و 800 مترطول و در نهایت در فاز چهارم احداث این مسیر از شهرک آبیدر تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد به طول دو هزار و 800 متر طول احداث می شود.

او عنوان کرد : در حال حاضر عملیات تسطیح ورگلاژ احداث مسیر دوچره سواری از سه راهی تکیه وچمن تا پارک کودک آغاز شده و پس از تکمیل بلوار 24 متری آبیدر ادامه مسیر از میدان حجاب هم آغاز می شود.

مدیرشهرداری منطقه سه سنندج ابراز امیدواری نمود : با احداث مکان های تفریحی ، ورزشی و رفاهی بتوانیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شهروندان گام مهمی در جهت ارتقاء سلامت شهروندان هم برداریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مسیر دوچرخه سواری شهرداری سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز
  • وعده برخورد با ورود موتور به پیاده‌راه فردوسی سنندج عملی نشد