Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:02:38 GMT

اوساگوآنا؛ گزینه جانشینی برای استنلی کی‌روش

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۲۶۸

اوساگوآنا؛ گزینه جانشینی برای استنلی کی‌روش

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یکی از گزینه‌های جانشینی استنلی کی‌روش در سپاهان است. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه سپاهان درصدد تمدید قرارداد استنلی کی‌روش برای فصل آینده هستند، ولی درخشش این مهاجم برزیلی در فصل گذشته، کار سپاهانی‌ها را برای حفظ او سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهانی‌ها در تلاش هستند تا از لحاظ مالی با این مهاجم به توافق برسند، این در حالی است که کی‌روش چند پیشنهاد خوب از کشورهای عربی هم دارد. اولویت سپاهان این است که قرارداد کی‌روش را تمدید کند، ولی اگر ماندن این بازیکن منتفی شد، سپاهانی‌ها سراغ گزینه‌های دیگری خواهند رفت.

امیر قلعه‌نویی هم روز گذشته اعلام کرد که اگر بازیکنان خارجی تمدید نکنند، برای آنها گزینه جانشین در نظر گرفته است. یکی از گزینه‌های سپاهان برای جانشینی کی‌روش، مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن است.

براساس این گزارش، کریستین اوساگوآنا که با ذوبی‌ها در مورد مسائل مالی به تواق نرسیده و اگر سپاهان موفق به جذب کی‌روش نشود، با مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن مذاکره خواهد کرد.

قلعه‌نویی: اگر کی‌روش و کومان نیایند، جایگزین آنها را جذب می‌کنیم/ باید یک تیم سایه در سپاهان داشته باشیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امیر قلعه‌نویی سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت. این برد خیلی برای سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی نگرفته اهمیت داشت.

در پیام سپاهان برای تیم و هواداران آمده است: "بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است."

دیگر خبرها

  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • دوره حیا کن و رها کن، استارت بازگشت مربیان ایرانی به لیگ برتر
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس