Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکاست مصطفی میرزایی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 1/190/763/144 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخواست خواهان نسبت به خسارت تاخیر ، مردود اعلام کرد. درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پی شکایت امین رضایی قلعه از باشگاه کاروند اروند خرمشهر ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 840/000/000 ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی باشد.

گفتنی است، آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک کارون اروند خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک دیدار شانه به شانه میهمان خود را شکست داد.

 در این دیدار که در سالن شهیدان ثامنی اراک برگزار شد آلومینیوم با نتیجه نزدیک ۲۸ - ۲۷ میهمان خود فراز بام دهدشت را برد.

بدین ترتیب آلومینیوم‌سازان با کسب امتیاز از تیم انتهای جدولی فرازبام ۶ امتیازی شدند و در همان خانه دهم جدول باقی ماندند.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی پنجشنبه سی‌ام فروردین در اصفهان با تیم رده دومی گیتی پسند مسابقه می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • آسمانی صاف در اروند
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند
  • جوی آفتابی در اروند
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند