Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش، نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون و محل رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را منتشر کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری سال ۹۸ « در بخش عمومی و اختصاصی» برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۱۴ تیر و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون
کارت‌های شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۹ تیر لغایت ۱۲ تیر ۹۸ انجام می شود. برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org کلیک کنید.

متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام «۱۲ رقمی» و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام «۱۶ رقمی» و نام و نام‌ خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم «گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی» خود اقدام کنند.

داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش اینترنتی اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان که در بند ۴۴ تقاضانامه ثبت نام، مشخص‌ کرده‌اند در جدول موجود در سایت سازمان سنجش است. برای مشاهده جدول اینجا کلیک کنید

الزامات رفع نقص کارت شرکت در آزمون
داوطلبان نظام سالی واحدی و ترمی واحدی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم «فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد» و یا پیش‌ دانشگاهی «فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد» هستند و داوطلبان نظام آموزشی جدید «نظام ۶،۳،۳» که دیپلم خود را در سال ۱۳۹۸ اخذ می‌کنند باید در صورت مغایرت در بند‌های اعلام شده زیر اقدام کنند.

این داوطلبان در صورتی که مغایرتی در نام و نام خانوادگی ، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، عنوان مدرک پیش‌ دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی، کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی در کارت مشاهده کردند لازم است برای پیگیری حداکثر تا تاریخ ۱۶ تیر ۹۸ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

 سوابق تحصیلی کلیه داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی «بخصوص نمرات داوطلبان نظام آموزشی جدید ۶،۳،۳» از تاریخ ۲۰ تیر ۹۸ برای مشاهده بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوابق تحصیلی خود، تا تاریخ ۲۳ تیر ۹۸ برای پیگیری و اصلاح مغایرت به مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند.

داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند چنانچه مغایرتی در نام و نام خانوادگی ، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مشاهده کردند لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴ تیر ۹۸ منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در موارد «جنس، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت، بهیار و نظام آموزشی» کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ضروری است از  ۱۱ لغایت ۱۲ تیر ۹۸ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر «کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار» شخصا به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

برای آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجی که علاقه‌ مندی خود را برای شرکت در آزمون گروه آزمایشی هنر با گذاشتن علامت در ردیف ۳۹ تقاضانامه اعلام داشته‌اند، کارت شرکت در آزمون گروه هنر نیز جداگانه صادر شده است.

این دسته از داوطلبان لازم است پرینت کارت شرکت در آزمون گروه هنر را نیز علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت دارند. برای این قبیل داوطلبان دو کارت شرکت در آزمون صادر شده است که لازم است پرینت هر دو کارت شرکت در آزمون را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون سراسری98 کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد

نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است. در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت های آزمون امسال با سال های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند. صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون‌ گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است
  • استفاده از ابزارهای ممنوعه در کنکور سراسری مشمول مجازات می‌شود