Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:58:44 GMT

سبقت نرگس آبیار از کمال تبریزی در گیشه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۵۰۳

سبقت نرگس آبیار از کمال تبریزی در گیشه

در حالی که جدیدترین ساخته نرگس آبیار، نیم میلیارد تومان از آخرین ساخته کمال تبریزی عقب افتاده بود، پس از سه هفته از آغاز اکران این عقب‌ماندگی را جبران کرد و به صدر گیشه فروش فیلم‌های اکران عید فطر آمد.

به گزارش مشرق، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی که از پانزدهم خردادماه گذشته در سینماهای کشور اکران شده و طی این مدت صدرنشین گیشه فروش بود، بالاخره روز گذشته این جایگاه را به «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سینمای ایران در چنگال مافیا ! دختر شیطان، فقط به دنبال بی‌حجابی و رقص و آواز است

این تغییر در فروش گیشه ثابت کرد تبلیغات چهره به چهره از دیگر گونه‌های تبلیغ مؤثرتر است. به همین دلیل، «ما همه با هم هستیم» با وجود بهره‌مندی از بازیگران مشهور به دلیل اینکه در نظرات مردمی فیلمی گنگ و نامفهوم اعلام شده، روند فروش نزولی را طی کرده است.

در مقابل، فیلم جدی و نفس‌گیر «شبی که ماه کامل شد» پس از تمجیدهای بسیار از سوی تماشاچیان، روز به روز مخاطبان بیشتری پیدا کرده و روندی صعودی را در گیشه تجربه کرده است.

البته از نظر تعداد مخاطب همچنان «ما همه با هم هستیم» جلوتر از «شبی که ماه کامل شد» قرار دارد اما فروش آن کمتر است. احتمالاً دلیل این موضوع، پرمخاطب شدن در سانس‌های نیم‌بهاست. به عنوان نمونه، «ما همه با هم هستیم» سه‌شنبه هفته گذشته (۲۸ خرداد) ۷۶۴ سانس داشته، در حالی که «شبی که ماه کامل شد» در همین روز ۵۹۱ سانس داشته است.

تا پایان روز دوم تیرماه جای، «شبی که ماه کامل شد» ۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان بلیت فروخته در حالی که «ما همه با هم هستیم» ۶ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان فروش داشته است؛ یعنی ۸۰ میلیون تومان کمتر. در رتبه سوم هم فیلم خوش‌ساخت «سرخ‌پوست» با ۵ میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان در رتبه سوم جدول گیشه سینماها ایستاده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال شبی که ماه کامل شد کمال تبریزی ما همه با هم هستیم نرگس آبیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه از دام کمال‌گرایی رها شویم؟

دکتر یوکسین سان، روانشناس مستقر در سیاتل، در توصیف کمال‌گرایی می‌گوید کمال‌گرایی به این معنا نیست که در هر زمینه‌ای بهترین باشید. کمال‌گرایی این احساس است که هرگز به اهداف خود نمی‌رسید و هرگز احساس نمی‌کنید به اندازه کافی خوب هستید. با این افکار ممکن است ندایی از درون خود بشنویم که ما را سرزنش و تحقیر می‌کند.

به گزارش زومیت، کمال‌گرایی به‌قدری فراگیر است که آزمونی به نام مقیاس کمال‌گرایی چندبعدی برای اندازه‌گیری آن وجود دارد. به‌گزارش نیویورک‌تایمز، پژوهشگران با بررسی نحوه پاسخ دانشجویان به سوالات مقیاس مذکور در طول زمان متوجه شدند میزان کمال‌گرایی در دهه‌های اخیر افزایش یافته است.

نوع کمال‌گرایی با بیشترین افزایش یعنی کمال‌گرایی القاشده توسط جامعه، ریشه در این باور دارد که دیگران از شما انتظار دارند کامل باشید. جوانان امروزی که در آزمون ارزیابی کمال‌گرایی شرکت می‌کنند، نسبت‌به افرادی که دهه‌ها پیش در آن شرکت کرده‌اند، معمولا نمره بیشتری می‌گیرند.

ممکن است دلایل مختلفی برای افزایش کمال‌گرایی در میان جوانان وجود داشته باشد: افزایش انتظارات والدین، فشار مدرسه، فراگیر شدن تاثیر رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات.

این احساس که به قدر کافی خوب نیستم یا شرایط زندگی من کافی نیست، تردمیل بی‌توقفی را ایجاد می‌کند که در آن هیچ لذتی در موفقیت احساس نمی‌شود و حجم زیادی انتقاد از خود وجود دارد.

کارشناسان می‌گویند اقدامات کوچکی وجود دارد که می‌توانید برای کنترل منتقد درونی خود انجام دهید.

از افکار خود فاصله بگیرید

اتان کراس، استاد روانشناسی در دانشگاه میشیگان و نویسنده کتاب «پچ پچ: چرا صدای درون سر ما مهم است و چگونه آن را مهار کنیم؟» می‌گوید فرایندی به نام «فاصله‌گیری» اولین خط دفاعی دربرابر افکار منفی است.

فاصله‌گیری راهی برای کاهش پچ‌پچ‌های درونی ما است. برای مثال، اگر در نیمه‌های شب چیزی شما را عذاب می‌دهد، به ماشین سفر در زمان ذهنی خود بپرید و با خود فکر کنید فردا صبح درمورد این موضوع چه احساسی دارید؟ اضطراب اغلب در نور روز خفیف‌تر می‌شود.

نکته بعدی فکر کردن به آینده دورتر است. آیا این واقعیت که در طول سخنرانی امروز خود چند بار اشتباه کرده‌اید، واقعا سه ماه بعد اهمیتی خواهید داشت؟

راه دیگر برای تمرین فاصله گرفتن این است که هنگام فکر کردن درمورد چیزی که شما را ناراحت می‌کند، از زبان اول شخص استفاده نکنید. به جای اینکه بگوییم: «باورم نمی‌شود آن اشتباه را مرتکب شدم. کار احمقانه‌ای بود»، بهتر است بگویید: «کریستینا! تو اشتباه کردی و اکنون به خاطر آن اشتباه احساس بدی داری. اما قرار نیست همیشه این احساس را داشته باشی و اشتباه تو را خیلی از افراد دیگر هم بارها مرتکب شده‌اند.»

دکتر کراس در پژوهش‌های خود متوجه شد وقتی مردم به جای کلمه من از واژه‌های تو یا نامشان استفاده می‌کنند، حالتی پیش می‌آید که گویی تماشاگری بی‌طرف هستند. این امر به گفتگوی درونی منجر می‌شود که سازنده‌تر و مثبت‌تر از گفتگوی افرادی است که به صورت اول شخص با خود صحبت می‌کنند.

چیزی را که به اندازه کافی خوب است، قبول کنید

دکتر توماس کوران، دانشیار روانشناسی در مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن در کتابی با عنوان تله کمال‌گرایی به راه‌های مقابله با کمال‌گرایی می‌پردازد. او می‌گوید وقتی کمال‌گرایی وجود داشته باشد، این احساس را دارید که هیچ چیزی کافی نیست. او توصیه می‌کند در مقابله با کمال‌گرایی سعی کنید آنچه را که به اندازه کافی خوب است، بپذیرید و به خود آزادی بدهید.

زمانی دکتر کوران به شدت غرق کار شده بود و حتی شب‌ها دست از کار نمی‌کشید، اما پس از تولد پسرش ساعات کاری خود را کم کرد و این امر برای او رهایی‌بخش بود. به گفته‌ی او، تصمیمات گذشته‌اش ناشی از نیازی پراضطراب برای بهتر کردن خود بود. وی اکنون روی چیزهایی تمرکز می‌کند که برای او شادی، هدف و معنا به ارمغان می‌آورد.

خوددلسوزی را تمرین کنید

به‌طورکلی، کمال‌گرایی معمولا نوعی استراتژی بقا است و مانند زره‌ای است که آن را بر تن می‌کنید. بنابراین، به دلیل داشتن تمایلات کمال‌گرایی خود را سرزنش نکنید. اگر می‌توانید از کمال‌گرایی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید اما اجازه ندهید موجب آزار شما شود. در شرایطی که خودتان نمی‌توانید بار کمال‌گرایی را از روی دوش خود کم کنید و آن را کم‌کم رها کنید، بهتر است از متخصص سلامت روان کمک بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک موتورسوار عجول در خیابان (فیلم)
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از سرریز کردن سد کجکی
  • سد بزرگ کجکی سر ریز کرد + فیلم | بیش از یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون متر مکعب آب پشت سد جمع شد | هامون پر آب می‌شود؟
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود
  • «جنگ داخلی» صدرنشین تازه گیشه هالیوود شد
  • چگونه از دام کمال‌گرایی رها شویم؟
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • رایانه‌های کوانتومی از رمزگذاری سبقت می‌گیرند
  • کامپیوترهای کوانتومی از رمزگذاری سبقت می‌گیرند