Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:59:35 GMT

بازار قزوین طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۵۲۹

بازار قزوین طعمه حریق شد

قائم‌ مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌سوزی شب گذشته بازار قزوین با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش ایسنا، قدیر موسی‌خانی با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته بازار، تصریح کرد: ساعت 1:42 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندی با سامانه 125مبنی بر حریق مغازه‌ای در راسته طلافروشان بازار قزوین آتش‌نشانان ایستگاه‌های1، 3، 6، کمتر از 3 دقیقه در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که یک باب مغازه لباس‌فروشی به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های آتش از طریق بالکن و پشت‌بام در حال سرایت به سایر مغازه‌ها است.

قائم‌مقام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: باوجود آتش‌سوزی سنگین مغازه؛ آتش‌نشانان با تمام تجهیزات نسبت به مهار حریق اقدام و در کمتر از 15دقیقه حریق را مهار کردند و با پایان مهار آتش‌سوزی لکه‌گیری و ایمن‌سازی مکان موردنظر انجام شد .

وی تأکید کرد: علل حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، آتش‌نشانان برای جلوگیری از آتش‌سوزی مجدد به همراه عوامل انتظامی تا صبح در محل حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران

عبداله شمس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی منطقه نوکرس مرزن آباد اظهار کرد: این حریق بعدازظهر امروز رخ داد و نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفای آن اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک جاده کندوان سبب زمان بر شدن اعزام نیروها به منطقه شده است، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده است.

وی وزش باد را سبب سرایت حریق اعلام کرد و گفت: عملیات اطفا در دست اقدام است.

دیگر خبرها

  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد