Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراماندار آران و بیدگل بر لزوم راه اندازی هیئت های اندیشه ورز اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ دینی در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به مناسبت سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز «تبلیغ و اطلاع رسانی دینی» گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی تشکل های دینی وابسته در ترویج ارزش های دینی و شعائر اسلامی نقشی بی بدیل و اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آران و بیدگل فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه ساماندهی هیئات مذهبی، اعزام مبلغ و گفتمان های دینی را مهم توصیف کرد و افزود: مبلغان دینی و هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل حاملان دانایی و سفرای مکتب اهلبیت (ع) هستند و اداره تبلیغات اسلامی در کنار آموزش و پرورش در ترویج و اشاعه دین مداری دانش آموزان، جوانان و نوجوانان این شهرستان نقش به سزایی دارد.

 

بایبوردی تاکید کرد: رشد فرهنگی جامعه، ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت مداری مرهون تلاش های ارزشمند هیئات مذهبی و تبلیغات اسلامی است و این سازمان، نقش سازنده ای در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به نقش مهم مبلغان دینی در تبیین گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه های حضور پرشور جوانان شهرستان آران و بیدگل را در مراسم های مذهبی و اجتماعی این شهرستان فراهم کنیم.

 

دکتر بایبوردی نقش مبلغان دینی و هیئات مذهبی را در سبک بالی روح و تحرک اجتماعی جوانان مهم دانست و خاطرنشان کرد: می توان با جذب جوانان شهرستان آران و بیدگل در مراسم های دینی و مذهبی همراه با نشاط اجتماعی، آسیب های اجتماعی را کاهش و آن را مدیریت کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر راه اندازی هیئت های اندیشه ورز اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ دینی در شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: از طریق  تشکیل این اتاق فکر می توان در ارتقای سواد رسانه ای، خبری و دینی در جهت گفتمان سازی دینی گام های مهمی برداشت.

 

بایبوردی نقش اداره تبلیغات اسلامی را در توسعه مفاهیم و ارزش های دینی و شعائر اسلامی مهم و بی بدیل ذکر کرد و گفت: وجود ۱۱۰ هیئت مذهبی، ۲۵۰ مداح اهلبیت(ع) و ۱۴۰ مسجد در این شهرستان، ضرورت ارتقای سواد دینی و مذهبی در بین مردم را می طلبد.

 

در پایان این دیدار، فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اهدای لوح تقدیری به رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان از خدمات ارزشمند وی و کارکنان این اداره، هیئات مذهبی و مبلغان دینی شهرستان آران و بیدگل قدردانی کرد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان نماز جمعه مجلس خطبه نماز جمعه بیرجند استان بوشهر اوقات فراغت فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل تبلیغ و اطلاع رسانی دینی آران و بیدگل سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوعیت فرهنگ و اقتصاد ارائه نمایند.

وی افزود: کار فرهنگی در راستای رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اقتصادی نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه با برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای استان است که برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارد و باید دستورکار و مصوبات این جلسه بیش از پیش مورد توجه باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: ضعف فرهنگی می‌تواند مشکلات اقتصادی به بار آورد که با تحقق شعار سال می‌توان این مهم را برطرف کرد.

کد خبر 6081747

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل