Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی جهان نيوز: لیلی رشیدی، دختر داوود رشیدی و بازیگر تلویزیون که شهرتش را مدیون انتساب به پدر مرحومش و همچنین استفاده از آنتن رسانه ملی است، در اقدامی عجیب، برای حمایت از نگار جواهریان و ستاره اسکندری که طی چند روز گذشته تصاویر بدون حجاب و زننده ایشان در فضای مجازی پخش شده، دست به انتشار تصاویر بدون حجابش در صفحه ایسنتاگرامش زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیلی رشیدی در ابتدا با انتشار پستی، حمایت خود از رامبد جوان، نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: «دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران، ما همیشه در کنار هم هستیم»





چند ساعت بعد هم این سلبریتی که سابقه حمایت جدی از روحانی در انتخابات سال 96 را در کارنامه اش دارد و برای افرادی نظیر نسیرین توده؛ از فعالان فتنه هم پست های حمایتی گذاشته است، تصاویر بدن حجاب خود را منتشر کرده و امکان نظردهی برای کاربران هم مسدود کرده است.



کپی متن خبر برچسب ها: لیلی رشیدی نگار جواهریان رامبد جوان کشف حجاب

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: لیلی رشیدی نگار جواهریان رامبد جوان کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد

خطیبی  همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان در حاشیه بهره برداری از پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان در شاهرود گفت: در جهان امروز که همه چیز تحت تاثیر دنیای دیجیتال گرفته و اقتصاد نیز مانند بقیه ابعاد زندگی بشر متاثر از اینترنت و شبکه‌های مجازی است توجه به اقتصاد دیجیتال و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تمامی کشورها بیش از پیش اهمیت دارد.

وی بیان کرد: کشورهایی که زیرساخت رسیدن به این اهداف را سریعتر فراهم کنند از اقتصاد بالنده‌تری برخوردار خواهند بود و با این چشم انداز ایران توسعه زیرساخت‌های این بخش را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار امیدواری کرد جوانان دانش‌آموخته ایران بتوانند در حوزه هوش مصنوعی به افتخارات زیادی رسیده و نیاز کشور به این بخش مهم را در زمانی کوتاه تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح حجاب را اجرا کنیم 
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • اگر هر روز نوشابه بخوریم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • لزوم حمایت از پلیس برای برخورد با پدیده بدحجابی